معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

مهترین دستاورد مسابقات ورزشی کشوری توانمند سازی نیروی انسانی است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت: مهترین دستاوردی که برگزاری مسابقات کشوری در استان دارد توانمند سازی نیروی انسانی و فرصتی برای کسب تجربه است.

کد مطلب: ۶۴۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی دمنه در حاشیه پذیرش بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در خمین افزود: سطح مسابقات و رضایت تیم ها از روند برگزاری مسابقات در دوره متوسطه اول بسیار خوب بود ولی در مقطع ابتدایی نواقص و کاستی هایی وجود داشت که در دوره متوسطه اول رفع شد.

وی بیان کرد: در دوره ابتدایی و متوسطه اول مسابقات تنیس، شطرنج و بدمینتون برگزار شد اما در دوره متوسطه دوم فقط مسابقات تنیس و بدمینتون برگزار می شود که همین امر باعث متمرکز شدن خوابگاه ها و کمک کننده به روند ارتقا کیفیت مسابقات است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخاب ورزشکاران در همه رشته ها در قالب مدرسه قهرمان بود نگران افت کمی و کیفی تیم های شرکت کننده بودیم، با تصمیماتی که در کمیته فنی نیروهای های کمکی اتخاذ شد خوشبختانه نسبت به سال گذشته رشد کمی کیفی داشتیم.

دمنه اظهارداشت: به اعتقاد ناظران سرپرستان فنی، این دوره از مسابقات از نظر کیفی شرایط خوبی دارد زیرا تعداد زیادی از دانش آموزانی که در تیم های ملی رده سنی پایه حضور دارند در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

به گفته وی ناظرین و افراد با تجربه برای برگزاری این مسابقات به کار گرفته شده اند و عوامل اجرایی استان و شهرستان از میان نیروهای با تجربه انتخاب شده و فعالیت های خوبی را در جهت برگزاری بهتر و با کیفیت تر مسابقات داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار