رزاقی در گفت و گو با پانا:

سقف ثبت نام در کلاس های مدارس شاهد 30 نفر است

سرپرست اداره کل امور شاهد و ایثارگران گفت: سقف ثبت نام در کلاس های مدارس شاهد 30 نفر است و بالاتر از این نرم سیستم اجازه ثبت نام نمی دهد.

کد مطلب: ۶۴۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا رزاقی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که آیا سقف ثبت نام در مدارس شاهد برداشته شده و محدودیتی برای ثبتنام درنظر گرفته نشده است؟ در این صورت کلاس های درس پرحجم می شود آیا این موضوع مناسب است؟ اظهار کرد: سقف ثبت نام در کلاس های مدارس شاهد 30 نفر است و بالاتر از این نرم سیستم اجازه ثبت نام نمی دهد.

اجرای برنامه های مدارس شاهد در طول هفته

رزاقی در پاسخ به این سوال که به دلیل تعطیلی مدارس در روزهای 5 شنبه آیا برنامه های درسی مدارس شاهد فشرده می شود و نمی توان در طول هفته آن ها را ارائه داد؟ افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش مدارس در روز 5 شنبه نمی توانند برنامه رسمی ارائه کنند اما فوق برنامه در روز 5 شنبه منعی ندارد.

سرپرست اداره کل امور شاهد و ایثارگران اضافه کرد: با توجه به اینکه مدارس شاهد در دوره ابتدایی 2 ساعت و در دوره متوسطه اول و دوم 4 ساعت در هفته به عنوان ساعت مکمل در برنامه هفتگی دارند طبیعی است ساعت کار این مدارس بیشتر از مدارس عادی باشد. این برنامه در طول روزهای هفته اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار