معاون پرورشی و فرهنگی وزیر:

مراقبت از چشم و زبان، بسیجیان را در راهشان مستحکم تر می نماید

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در مراسم طرح یاوران ولایت گفت: بسیجیان باید مواظب رفتارهای خود باشند و از گوش زبان و چشم خود مراقبت نمایند تا در هنگام نبرد با استکبار متزلزل نشوند.

کد مطلب: ۶۴۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، دوره آموزشی "طرح یاوران ولایت" ویژه تربیت و آموزش فرماندهان و اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی با شرکت هزار و 600 دانش‌آموز بسیجی و با حضور مهدی فیض معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در محل اردوگاه شهید کاوه برگزار شد.

مهدی فیض در مراسم افتتاح دوره‌های آموزشی ولایت استان خراسان رضوی گفت:اینکه یک بسیجی کوچک در میان شما بسیجیان و بزرگ‌مردان باشم مایه افتخارم است.

مهدی فیض افزود:ما به عنوان بسیجیان یک کشور مقتدر باید به این آیه از قرآن گوش فرا دهیم و از آن درس بگیریم که می‌فرماید: آنان که در جنگ دچار تزلزل شدند، به خاطر خطاهایی بود که درگذشته مرتکب شدند، لذا ما باید آماده‌باشیم و این آمادگی از قبل صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد:بسیجیان باید مواظب رفتارهای خود باشند و از گوش زبان و چشم خود مراقبت نمایند و آنانی که از خود مراقبت کنند می‌توانند در آینده در هنگام نبرد با استکبار از پا درنیایند و متزلزل نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار