پیام مهدی شفیعی در پی انتصاب مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی انتصاب نصیربیگی به عنوان مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۴۳۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ در متن این نامه تبریک آمده است:
جناب آقای نصیربیگی
مدیرعامل محترم انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس
با سلام و احترام
هنر نمایش از آغازین روزهای دفاع ملت شریف ایران از کیان اسلامی همراه و همپای مدافعان قهرمان این مرز و بوم بوده است و هنرمندان متعهد نمایش کشور در هر فرصت مغتنمی کوشیده اند تا به زبان و بیان هنر، دین خود را به ساحت بلند رشادت ها و دلاورمردی های آن قهرمانان ماندگار ادا نمایند.
انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تبریک عرض نموده و امیدواریم این انتصاب، زمینه ساز تعالی و ارتقاء بیش از پیش تئاتر دفاع مقدس گردد.
بی گمان جلب اعتماد هنرمندان شاخص نمایش کشور و بستر سازی مناسب جهت حضور و هنرآفرینی صاحبان فکر ، اندیشه و خلاقیت در حوزه مضامین مرتبط با فرهنگ مقاومت و پایداری می تواند زمینه های بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر این حوزه را فراهم نماید.
با آرزوی توفیق و سربلندی برای جنابعالی ، همکاران محترم و تمام هنرمندان ارزنده تئاتر کشور، اداره کل هنرهای نمایشی مشتاقانه آماده هرگونه همکاری در راستای ارتقاء نمایش دفاع مقدس و آثار ارزشمند نمایشی مبتنی بر مبانی فرهنگ اصیل ایران اسلامی می باشد.
مهدی شفیعی
مدیر کل هنرهای نمایشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار