مدیر ندامتگاه شهر ری :

باید توجه ویژه ای به زنان زندانی و مددجو شود

مدیر ندامتگاه شهر ری گفت: به دلیل آسیب پذیری بیشتر مددجویان زن و گاه پذیرش نکردن خانواده و جامعه، باید به این قشر، توجه ویژه ای معطوف شود.

کد مطلب: ۶۴۳۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، در جلسه ای که با حضور محمدی مدیر ندامتگاه شهرری، خرمگاه رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانهای استان تهران و رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران برگزار شد، راهکارهای کمک به آزادی مددجویان زن واجد شرایط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مدیر ندامتگاه شهر ری با تقدیر از عملکرد ستاد دیه استان تهران گفت: به دلیل آسیب پذیری بیشتر مددجویان زن و گاه پذیرش نکردن خانواده و جامعه، باید به این قشر، توجه ویژه ای معطوف شود؛ زنانی که نبودشان در خانه و کنار خانواده، موجب آسیب های روانی می شود.
در ادامه این جلسه، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران نیز با ارائه گزارشی از جزئیات کمکهای خیران به مددجویان زن گفت: حضور مادر در زندان آسیب های جدی به خانواده و فرزندان وارد می کند به همین دلیل، ستاد دیه و نیکوکاران بیشتر برای آزادی آنان تلاش می کنند و بر همین اساس، بهار سال گذشته، با کمک خیران، چهار نفر آزاد شدند که این آمار امسال با آزادی یازده نفر، رشد هفتاد درصدی داشته است.
/خبرنگار : زهرا روحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار