فرماندار تبریز در بازدید از هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز /

تنوع رشته های هنری نمایشگاه، جاذبه ای برای جذب گردشگران داخلی و خارجی

فرماندار تبریز در بازدید از هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز، تنوع در رشته های هنری این نمایشگاه را از جاذبه های لازم برای جذب گردشگران، داخلی و خارجی بر شمرد.

کد مطلب: ۶۴۳۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز طی بازدید از هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ظرفیت های بالا جهت برگزاری انواع نمایشگاه ها در سطح ملی و بین المللی است، برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی نیز یکی از ظرفیت های ارزنده این مجموعه است.

وی ادامه داد: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز این فرصت را برای مردم تبریز و همچنین گردشگران خارجی و داخلی استان فراهم ساخته تا با مراجعه به این مکان با آثار فاخر هنری هنرمندان ایرانی آشنا شوند، گفتنی است این رویداد، فرصتی طلایی برای هنرمندان نیز محسوب می شود تا علاوه بر معرفی محصولات هنری خود به مردم تبریز، با برقراری ارتباط با هنرمندان سایر شهرها تولیدات خود را گسترش داده و همفکری لازم را برای ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود انجام دهند.

فرماندار تبریز تاکید کرد: طبق گزارشهایی که از این نمایشگاه به دستمان رسید، استقبال شایان توجهی از هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز به عمل آمده است و عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: من معتقد هستم تنوع در رشته های هنری این نمایشگاه جاذبه های لازم را برای جذب گردشگران، داخلی و خارجی ایجاد کرده است.

شهرتی فر تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان با برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی اقدامات لازم را جهت استفاده از ظرفیت های صنایع دستی استان برای رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸، آغاز و این فرصت طلایی را برای هنرمندان ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار