نصرالله عبدالهی در گفت و گو با پانا:

منصوریان هر وقت بخواهد جباری را به میدان می فرستد/جباروف آماده است

سرپرست استقلال گفت: شایعات در مورد جباری و وضعیت جسمانی اش زیاد است اما او هیچ مشکلی ندارد و هر وقت منصوریان بخواهد به او بازی می دهد

کد مطلب: ۶۴۲۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

نصرالله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره آخرین وضعیت آماده سازی تیم استقلال گفت: شرایط خوب است و تیم در آمادگی خوبی به سر می برد. ما دو بازی تدارکاتی یکی با پارس جنوبی و آرارات ایروان داشتیم، تیم بعد از یک روز استراحت دوباره تمرینات را از سر می گیرد و روز پنج شنبه هم عازم آلمان خواهیم شد.

وی در پاسخ به اینکه دربی آلمان برگزار خواهد شد یا نه گفت: به ما گفتند این بازی حتما برگزار می شود که اگر این اتفاق بیافتد به نفع هر دو تیم است.

سرپرست تیم استقلال همچنین به وضعیت جسمانی بازیکنان اشاره کرد و گفت: گاهی در خبرها می خوانم که اعلام می کنند بازیکنان استقلال مانند جباری مصدوم است، در صورتی که این گونه نیست، ما هیچ بازیکن مصدومی نداریم و منصوریان هر زمان که وقتش باشد از جباری استفاده خواهد کرد و مشکلی از این بابت نداریم.

عبدالهی عنوان کرد: خوشبختانه شرایط همه بازیکنان خوب است، هر دو بازی تدارکاتی که برای تیم در نظر گرفته شد مناسب بود، تیم ارارات یکی از بهترین تیم های لیگ ارمنستان است و به طور حتم بازی کردن با این تیم توان بازیکنان را بالا می برد.

وی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن روند اضافه شدن جباروف به اردوی استقلال نگرانی از این بابت وجود داشت که این بازیکن از نظر امادگی جسمانی شرایط خوبی دارد و شنیدم که بسیار اماده است در حالی که فکر نمی کردیم تا به این حد آماده باشد. به هر روی همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده برای دربی آلمان هستند.

وی در پایان به بازی استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر با صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت: طبیعی است کار سختی است، هفته اول معمولا تیم ها تا همدیگر را بشناسند کمی به فرصت نیاز دارند و بازیکنان تیم ها هم باید به هماهنگی برسند حالا با این شرایط گرمای هوا را هم در ابادان اضافه کنید که به طور حتم بازیکنان ما را اذیت خواهد کرد، کار سختی پیش روی منصوریان و تیم است و امیدوارم ازهفته اول نتیجه را بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار