مدیراموزش و پرورش شهرستان نی ریز :

اگر کمک خیرین مدرسه ساز نبودچه بسا بسیاری ازمدارس همچنان دونوبته بودند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نی ریز از خیر مدرسه ساز نی ریزی که در بستر بیماری بسر می برد، عیادت و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۶۴۲۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانافارس ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان نی ریز به همراهی معاونین و تنی چند از کارشناسان آموزش وپرورش به منظور عیادت ببا حضور در منزل " فاطمه آزاد" خیر مدرسه ساز نی ریزی و بانی آموزشگاه دخترانه فاطمه آزاد ، از نزدیک جویای حال این بانوی نیکوکار نی ریزی شدند.

قره چاهی ضمن قدردانی از این بانوی خیر و نیکوکار و آرزوی بهبودی کامل برای او گفت: خیرین مدرسه‌ساز، نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند و بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشمداشت آنان نبود چه بسا همچنان بسیاری از مدارس کشور هنوز هم چند نوبته بود و شاید هم در مناطقی مدرسه ساخته نمی‌شد.

وی ادامه داد: مدرسه‌سازی مانند ساخت مسجد ازباقیات‌الصالحات است و خیرین مدرسه‌ساز با خود عهد بسته‌اند تا با ایثار مال خود در پیشرفت کودکان و نوجوانان ایرانی سهم بسزایی داشته‌باشند.

احمدقره چاهی در پایان سخنان خود تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز ومدرسه یار افراد نیکوکاری هستند که با دستان مهربانشان مامنی می سازند سرشار از اخلاص وصفا و برگزیدگانی هستند که در کلاس ایثار درس سخاوت می دهند ونازنینانی هستند که سعادت دنیا وآخرت از آن خود وخوبانی هستند که انسانیت را تفسیر ودرصحیفه دلهایشان وفاداری واز خود گذشتگی را رقم زده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار