رییس شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان:

مردم به جریان اصلاحات اعتماد دارند

رییس شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: در سه گام برداشته شده توسط شورایعالی سیاستگذاری مردم با حضورشان نشان دادند به جریان اصلاحات اعتماد دارند.

کد مطلب: ۶۴۲۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، محمدرضا عارف در نشست هم‌اندیشی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با شوراهای اصلاح‌طلب سراسر کشور با تبریک پیروزی جریان اصلاحات در انتخابات سال٩٦ اظهار داشت: خوب است که این نشست‌ها ادواری باشد، تا با تعامل و همفکری در جهت هدفی که داریم گام برداریم.

وی ادامه داد: باید از مردم عزیر کشورمان تشکر کنیم، بابت حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، باید از اعضای شورایعالی سیاستگذاری و شما تشکر کنم به خاطر پیروزی بزرگی که بدست آوردیم. از همراهی و همدلی همه شورای اصلاح‌طلبان در استان‌ها، تشکر می‌کنم. دستاورد بزرگ ما در دهه ۹۰ شورایعالی بود، این شورا در دو مرحله انتخابات سعی کرد در کار استان‌ها دخالتی نکند.

وی خطاب به منتخبین شوراهای شهر و روستا در استان‌ها و شهرستان‌ها تبریک گفت و ادامه داد: تشکیل شورا یکی از دستاوردهای مهم دولت اصلاحات است که باید حفظ شود و به تعهدات خود عمل کنیم، شوراها پارلمانی‌های محلی هستند.

رییس شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه تصریح کرد: نمی‌خواهم مسائلی که در انتخابات قبل از سال ۹۰ داشتیم مطرح کنم، به طور طبیعی در سال ۹۱ آرام آرام حضور پیدا کردیم و به رویکرد اعتمادسازی با مردم به خصوص بعداز حوادث سال ۸۸ که اتفاق افتاد، رسیدیم .فاصله‌ای بین گفتمان امام و اصلاحات نمی‌دانیم و مردم به خوبی به این امر واقف هستند. پیروزی ما با عقل و تدبیر بود و ما روغن ریخته را نذر امام‌زاده نکردیم.

وی همچنین افزود: در جلساتی که با سید محمد خاتمی و نخبگان داشتیم به این نتیجه رسیدیم تا با توجه به مطالبات و انتخابات ۸۴ یک صدا باید از اصلاحات بیرون بیاید که نتیجه‌اش شورایعالی شد. همه از شورایعالی سیاستگذاری حمایت کردند که در ذات اصلاحات است، تا برای منافع جمعی منفعت فردی و منافع حزبی کنار گذاشته شود. همه جلسات با اجماع برگزار شد و نتیجه‌اش را در سال ۹۴ دیدیم. پیروزی ما در سال ۹۲ حاصل مدیریت بود؛ نه تدبیر و گفتمان اصلاحات، مردم آمدند تا مسیر اصلاحات را که در سال ۹۰ شروع شده بود، تایید کنند.

در ادامه این سخنرانی این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نتیجه عملکرد ما فراکسیون امید در مجلس است، نمی‌خواهم از مظلومیت اصلاحات بگویم. شما منتخبان استان‌ها نقش این فراکسیون را دیده‌اید، ما ایستادیم و نتیجه‌اش این شد که اکثر هیات نظارت از آن ما شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار