معاون سوادآموزی آذربایجان شرقی:

نمرات پذیرش در آزمون های سوادآموزی از درصد بالایی برخوردار است

معاون سوادآموزی آذربایجان شرقی گفت: در صد بالای نمرات پذیرش در آزمون ها، نشان از سطح بالای سواد آموزش دهندگان دارد.

کد مطلب: ۶۴۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد حسین اشرفی در نشست بررسی فعالیتهای مرکز یادگیری محلی شهید باکری در دبیرستان زهرا مردانی آذر ناحیه 5 تبریز، تاکید کرد: برخور محترمانه با یاد گیرندگان و تشویق به موقع در یادگیری یادگیرندگان، تاثیر بسزایی در امر کیفیت آموزش خواهد داشت.

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: آموزش مهارتهای اساسی زندگی از اهداف مراکز سواد آموزی است و در این حوزه می توان به روانشناسی نوین فرزند پروری، جلو گیری از آسیب های اجتماعی و روش های همسر داری اشاره کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط سنی یاد گیرندگان نباید از سواد آموزان انتظار داشته باشیم که هر آنچه گفتیم یاد بگیرند و در این مسیر بایستی نخایت تلاش وحوصله را بخرج داد.

اشرفی در پایان یادآور شد: درصد بالای نمرات پذیرش در آزمون ها نشان از آگاهی و سطح بالای سواد آموزش دهندگان دارد و این مهم با تلاش های جهادی فعالین سوادآموزی حاصل گشته است.

علیرضا ستاری در ادامه گفت: سه مرکز یادگیری در استان وجود دارد که یکی از آنها در ناحیه پنج قرار دارد و این فرصت خوبی است تا با آموزش مهارتهای زندگی از شدت آسیب های اجتماعی و مشکلات خانوادگی بکاهیم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز افزود: اگر پرداختیهای آموزش دهندگان و مشوقات سواد آموزان در بازه زمانی کوتاه و سازمان یافته پرداخت گردد حتما مثمر ثمرتر خواهد بود و تاثیر خوبی در انگیزه آموزش دهندگان و یاد گیرندگان خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار