همدلی و شور و نشاط در گروه های کُرال فرهنگیان موج میزند

معاون مدیر کل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:هدف از اجرای گروه های سرود دانش آموزشی و کرال فرهنگیان با دیدگاه آموزش و پرورش ، اهدافی از جمله همدلی و همفکری ،شور و نشاط را در پیش رو داریم.

کد مطلب: ۶۴۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

زهرا مظفر در گفت و گو با خبرنگار پانای شهرستانهای تهران گفت:ششمین دوره جشنواره همسرایان امور تربیتی با عنوان کرال فرهنگیان از تاریخ 19تیر لغایت 21تیر 96در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران برگزار میگردد.

وی اظهار داشت: فلسفه اجرا و طراحی گروه کرال فرهنگیان ، به تشکیل گروه های سرود دانش آموزی درسالهای اولیه تاسیس نهاد امورتربیتی باز میگرددو از آنجایی که شور و نشاط و همدلی و همفکری در گروه های سرود دانش آموزی از اهداف مهم مامیباشد،آموزش و پرورش مربیان فنی و متعهد سرود دانش آموزی نیز در دستور کار ما نیز قزار گرفت.

معاون مدیر کل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:در طرحی شش ساله هم به آموزش مربیان پرورشی و تربیتی در زمینه سرود دانش آموزی پرداختیم وسعی کردیم سرود دانش آموزی در تمامی جهات جامع باشد .

وی تاکید نمود:با توجه به موارد ذکر شده ، میبایست به نقش مربیان سرود هم توجه شود تا شاهد رشد کمی و کیفی سرود دانش آموزی در واحدهای آموزشی کشور باشیم .

مظفر گفت :در طرحی دیگر از چهار سال گذشته آموزش فنی مربیان سرود در گروه های کرال فرهنگیان با دقت کامل اجرا گردید شرط حضور در گرو ه های کرال فرهنگیان ، داشتن یک گروه سرود دانش آموزی تعیین گردید.

وی اضافه کرد: ما در زمینه سرود دانش آموزی گروه کرال نداریم و گروه های سرود دانش آموزی ما در دو مراسم بزرگ 13آبان و 22 بهمن در دسته های بزرگ فعالیت دارند.

معاون مدیر کل فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد :در ششمین دوره همسرایان امورتربیتی اردوگاه شهید باهنر تهران، ده استان کروه کرال خواهند داشت ، لیکن از هر استان دو مربی جهت شرکت در کارگاه های آموزشی به همراه 400نفر از عوامل ستادی و اجرایی حضور خواهد داشت.

شایان ذکر است، گروه های کرال فرهنگیان در قالب گرو ههای ترکیبی خانم ها و آقایان، و گروه های جداگانه از تمامی عوامل رسمی آموزش و پرورش فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار