۳۵۰۰ واحد صنفی بدون پروانه کسب در کرمانشاه ساماندهی می شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه ۶ هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب در استان شناسایی شده است، گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بدون پروانه کسب در کرمانشاه ساماندهی می شود.

کد مطلب: ۶۴۰۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، گفت: در استان حدود 6 هزار واحد بدون پروانه کسب شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد واحد های صنفی بدون پروانه کسب در شهرستان کرمانشاه قرار دارد، افزود: 3 هزار و 561 واحد صنفی بدون پروانه کسب در کرمانشاه فعالیت می کنند.

حقیقی، با بیان اینکه در تلاش هستیم که پرونده واحد های صنفی بدون پروانه کسب را هرچه سریع تر ببندیم، اظهار کرد: تا پایان سال جاری بیش از 3 هزار و 500 واحد صنفی بدون پروانه کسب در کرمانشاه ساماندهی می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه در درجه اول این واحد ها توسط اتحادیه شناسایی می‌شوند و برای اینکه پروانه بگیرند اخطار لازم به آن ها داده می‌شود، ابراز کرد: اگر واحدها در مدت مشخصی که برای آن ها تعیین شده مراحل قانونی اخذ مجوز را طی نکنند، با همکاری اتاق اصناف و اداره اماکن پلمب خواهند شد.

وی در پایان سخنانش، در خصوص تعداد واحد های دارای پروانه استان، مطرح کرد: 52 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در سطح استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار