معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

مسابقات ورزشی در راستای افزایش سواد حرکتی دانش آموزان برگزار می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات با هدف تندرستی و تربیت اجتماعی و در راستای سواد حرکتی دانش آموزان برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۴۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی دمنه افزود: مسابقات ورزشی به عنوان مکمل درس تربیت بدنی، یک فعالیت فوق برنامه مقبول و جذاب برای دانش آموزان در ادامه فرایند المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای، مسابقات شهرستانی و استانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: 1520 دانش آموز دختر در قالب تیم های ورزشی بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز در دوره های تحصیلی ابتدائی، متوسطه اول و دوم با شعار امنیت، رضایت از منزل تا منزل در مسابقات حضور یافته اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال مسابقات با رویکرد مدرسه قهرمان برگزار شد نگران افت سطح کیفی مسابقات بودیم ولی رقابت های انجام شده تا کنون از سطح خوبی برخوردار بوده و این نشان از موفقیت اجرای طرح مدرسه قهرمان دارد.

دمنه اظهار داشت: استان مرکزی تا کنون بیش از یازده دوره میزبانی مسابقات کشوری را در شهر اراک عهده دار بوده است اما با عنایت به برگزاری این دوره در شهرستان خمین رویکردی متفاوت را تجربه کردیم و با توجه به کمبودهای موجود فرآیند تجهیز و آماده سازی فضاها و امکانات، انرژی، زمان و هزینه زیادی صرف شد.

وی اضافه کرد: از اهداف برگزاری مسابقات در خمین معرفی زادگاه و آرمان های امام خمینی(ره) به دانش آموزان و همچنین تجربه اجرای برنامه های ملی و کشوری در شهرستان هاست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی ابراز داشت: چارت اجرایی مسابقات شامل چهار معاونت فنی،اجرایی،پشتیبانی - مالی و هماهنگی و یازده کمیته از جمله روابط عمومی، استقبال، تجهیز، پذیرش، ارزیابی، ثبت نتایج و ... است که امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته در این دوره از مسابقات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار