چهارمین یادواره لشگر فرشتگان ۲۴ تیر در بیرجند برگزار می شود

معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین یادواره لشگر فرشتگان تحت عنوان تکریم زنان مجاهد مسلمان انقلابی در عرصه دفاع مقدس در ۲۴ تیرماه جاری خبر داد و گفت : در این یادواره از ۱۲ بانوی مجاهد تقدیر می شود.

کد مطلب: ۶۴۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ، لیلا فلسفی در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه انجمن های اسلامی در هفت شهرستان استان فعالیت دارد، گفت: بالغ بر هزار دانش آموز دختر تحت پوشش این انجمن ها هستند.

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی دانش آموزان با دو ماموریت مهم شامل نیروسازی و جریان سازی فعالیت می کند، افزود: در این راستا انجمن اسلامی برنامه های ملی را در سطح مدارس اجرا می کند که می توان به طرح انسجام، مداد کمرنگ، مدرسه انقلاب، لشگر فرشتگان و انجمن برتر اشاره کرد.

با اشاره به برگزاری چهارمین یادواره لشگر فرشتگان در ۲۴ تیرماه جاری در سالن قلم چی بیرجند گفت: این یادواره در دو مرحله شهری و مدرسه ای برگزار می شودو‌دانش آموزان در مدارس استان به سرگذشت پژوهی زنان مجاهد می پردازند.

فلسفی در ادامه به اهداف برگزاری یادواره لشگر فرشتگان اشاره کرد و گفت: برگزاری این یادواره علاوه بر تکریم و بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان در انتقال فرهنگ مجاهدت تاثیر بسزایی دارد و سبب می شود که فرهنگ مجاهدت از نسل گذشته به نسل جدید منتقل شود. وی با توجه به اینکه در خراسان جنوبی تاکنون ۱۲ بانوی مجاهد سرگذشت پژوهی شده اند، عنوان کرد: در یادواره لشگر فرشتگان استان از ۱۲ بانوی مجاهد تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار