مردم باید بتوانند بدون لکنت زبان و ترس حرفشان را بزنند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در جامعه اسلامی باید بدون لکنت و ترس بتوانند، حرف‌های خود را بزنند.

کد مطلب: ۶۴۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست صیانت از حقوق شهروندی که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث حقوق شهروندی همه باید از حقوق خود آگاهی داشته باشد و در جامعه اسلامی همه باید بدون لکنت زبان و ترس حرف‌شان را بزنند و مردم باید حرف‌شان را براحتی بزنند و واهمه‌ای از بیان مطالبه عمومی خود نداشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: ۱۶ تیم با ۳۲ بازرس در سال گذشته نسبت به بازرسی از دستگاه‌ها در راستای صیانت حقوق شهروندی فعالیت کردند.

میرمحمدی اضافه کرد: در سال گذشته از دستگاه‌های برتر در زمینه رعایت حقوق شهروندی تجلیل شد و همه ادارات، بانک‌ها، نهادها و سازمان بر اساس شاخص‌های مشخص شده، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردم نهاد برای تحقق شهروندی یک پتانسیل مناسب محسوب می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار نفر ساعت در راستای بازرسی از دستگاه‌ها فعالیت صورت گرفته است.

وی در ادامه با تشریح ابعاد مختلف حقوق شهروندی، اظهار کرد: مردم در جامعه اسلامی باید توانند بدون لکنت زبان و ترس بتوانند حرفشان را بزنند و حقوق خود را مطالبه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار