رئیس روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی عنوان کرد:

اجرای طرح هرخانه مهر،یک صندوق مهربانی باهدف گسترش صندوقهای صدقات خانگی

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: این نهاد طرح هر خانه مهر، یک صندوق مهربانی را با هدف گسترش صندوق های صدقات خانگی اجرا می کند.

کد مطلب: ۶۴۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، بهروز شریف با بیان این مطلب گفت: مردم خیر استان برای دریافت صندوق صدقات خانگی عدد 5 را به سامانه 30001274 ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 26 میلیارد ریال صدقه در استان جمع آوری شده است، تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.

شریف با اشاره به اینکه صدقات مردمی در همان محل جمع آوری شده و برای رفع مشکلات نیازمندان آن منطقه هزینه می‌شود، تاکید کرد: افزایش کمک ها ناشی از اعتماد مردم و خیران به کمیته امداد بوده و روند رسیدگی به امور نیازمندان را سرعت بخشیده است.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان با تقدیر از کمک مردم و خیران به نیازمندان ،خاطرنشان کرد: 345 هزار خانوار در استان مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را بر طرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ صندوق های کوچک صدقات در استان آذربایجان شرقی 34 درصد است، خاطرنشان کرد: 363 هزار صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح معابر و منازل وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار