کلنگ یک دبستان 6 کلاسه خیر ساز در ساوه به زمین زده شد

مراسم کلنگ زنی دبستان 6 کلاسه مرحوم حاج رضا نجفی با حضور مسئولین و خیرین شهرستان ساوه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۰۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، کلنگ احداث دبستان 6 کلاسه مرحوم حاج رضا نجفی در زمین اهدایی به مساحت 1300 متر مربع و به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد ریال با حضور نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار ساوه، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، شهردار منطقه یک و مجمع خیرین و نماینگان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و ... به زمین زده شد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ساوه در این مراسم گفت: این دبستان در دو طبقه با اسکلت بتنی و برآورد هزینه یک میلیارد ریال احداث خواهد شد.

فراشیانی افزود: این مدرسه در منطقه حاشیه عباس آباد تاسیس خواهد شد که با تراکم دانش آموز و کمبود فضای فیزیکی مواجه است..

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ارزش کار و نیت خیر در آیات قرآن مجید گفت: قدم گذاشتن در مسیر خیر توفیق و فضلی از جانب خداوند متعال است.

منصوری مدرسه سازی را صدقه جاریه خواند و افزود: تمام آنچه مربوط به دنیاست از بین می رود و آنچه برای انسان باقی می ماند کارهای خداپسندانه است.

وی بر کمبود اعتبارات دولتی در تامین نیازهای فضای فیزیکی و تجهیزات مدارس اشاره نمود و ادامه داد: فعالیت خیرین مصداق اقدام و عمل در جهت سازندگی و آبادانی کشور است.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نسل آینده کشور در مدارس تربیت می شوند لذا با تربیت نسلی اندیشمند، پژوهشگر، خلاق و انقلابی زمینه توسعه و پیشرفت کشور محقق می شود.

منصوری ضمن تقدیر از فعالیت خیرین ابراز داشت: برای آبادانی و بالندگی کشور باید عزم ملی و همگانی به کار بسته شود.

وی خدمت رسانی به مردم مناطق حاشیه و محروم را دارای اولویت دانست و گفت: امیدواریم به همت مسئولین و نیت خداپسندانه خیرین شاهد از بین رفتن فقر و کمبود امکانات در جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار