برگزاری اجلاسیه شهرستانی نماز در تربت جام

فرماندار تربت جام گفت: ستاد اقامه نماز تربت جام نسبت به برگزاری اجلاسیه شهرستانی نماز برنامه ریزی کنند که همانند اجلاسیه سراسری با برنامه های متنوع با کیفت و کمیت عالی برگزار شود.

کد مطلب: ۶۳۹۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، علی رستمی فرماندار تربت جام امروز در جلسه ستاد اقامه نماز که با حضور دبیر ستاد نماز استان خراسان رضوی در محل فرمانداری تشکیل شد با اشاره به اجلاسیه کشوری نماز گفت: ستاد اقامه نماز تربت جام نسبت به برگزاری اجلاسیه شهرستانی نماز برنامه ریزی کنند که همانند اجلاسیه سراسری با برنامه های متنوع با کیفت و کمیت عالی برگزار شود.

رستمی افزود: بی توجهی مدیران اداره ها به فریضه نماز پذیرفته نیست و نباید اداره ای با۷۰ پرسنل موقع نماز فقط چهار نمازگزار داشته باشد که نشان از ضعف برنامه ریزی می باشد.

وی تاکید کرد: مدیران بی توجه به امر اقامه نماز باید معرفی شوند و نقش امامان جماعت در جذب کارکنان موثر است و متاسفانه هنگام وقت نماز اذان در اداره ها پخش نمی شود.

فرماندار تربت جام خاطرنشان کرد: شانیت نمازخانه های ادارات براساس اصول خودش باید مثل اتاق مدیر تجهیز و مجهز باشد.

رستمی عنوان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی در امر اقامه فریضه الهی نماز توسط ستاد اقامه نماز مورد ارزیابی قرار گیرد ومدیران کم کار در این حوزه معرفی خواهند شد.

وی خطاب به مسئول ستاد اقامه نماز تربت جام یادآورشد: در جلسه شورای اداری نسبت به گزارش عملکرد دستگاه اقدام و برنامه ها ستاد اقامه نماز تشریح شود تا مدیران در جریان قرار بگیرند.

در ادامه ابوطالب جوان فرمانده سپاه تربت جام با اشاره به دلایل کم رنگ شدن نماز اول وقت در اداره ها گفت: یکی از مهمترین دلایل کم رنگ شدن فریضه نماز در جامعه و اداره فراموش شدن امر به معرف و نهی از منکر می باشد که اگر احیا شود در کاهش مشکلات بسیار موثر است.

جوان با اشاره به نقش مدیران در کارکنان تصریح کرد: به هر اندازه که حضور مدیر اداره در برپایی اقامه نماز پر رنگ باشد نیروها تحت امر به این فریضه اهمیت می دهند و پرشور تر حاضر می شوند.

وی با توجه به اهمیت این فریضه الهی عنوان داشت: تا کنون برای اقامه نماز و دعوت از مردم و کارکنان غفلت شده که با تعطیلی اداره هنگام نماز و تابلو کردن آن می توانیم این فریضه مهم را یادآور شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار