نظر یک انیمیشن ساز بلاروسی درباره جشنواره کودک اصفهان:

بچه ها در سالن های سینما با عشق انیمیشن می بینند

تاتیانا کوبیلیشکابا از کشور بلاروس که با فیلم «بهار در پاییز» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شرکت کرده درباره اهمیت جشنواره کودک گفت: بچه‌های کوچک دیدن فیلم و کارتن‌های کودکانه را دوست دارند و این جشنواره برای آنها خیلی خوب است.

کد مطلب: ۶۳۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

کارگردان انیمیشن «بهار در پاییز»در گفتو گو با خبرنگار فرهنگی پانا، تاکید کرد: رویداد مهمی‌است که بچه‌ها کنار هم فیلم ببینند و بعد از دیدن فیلم‌ها درباره آن با هم حرف بزنند.

وی افزود: بچه ها در جشنواره اصفهان با ذوق و شوق کنار هم انیمیشن می بینند.

این هنرمند با اشاره به جشنواره فیلم کودک در کشور بلاروس، گفت: بلاروس یک جشنواره کودک دارد که به عنوان جشنواره پاییز معروف است. این جشنواره در پاییز برگزار می شود اما حس بهاری دارد چون کودکان ونوجوانان در آن فیلم می سازند.

وی ادامه داد: دیدن فیلمهای کودک و نوجوان در این جشنواره بسیار مهم است. اگرچه که این جشنواره فیلمهایی مثل شرک را که اکشن دارد به نمایش نمی دهد، اما برای بچه ها مهم است که این فیلمها را ببینند.

این انیماتور درباره شیوه ساخت انیمیشن بهار در پائیز گفت: ما برای ترسیم شخصیت های فیلم ابتدا آنها را روی کاغذ خلق می کنیم و بعد از طریق کامپیوتر آنها را به حرکت در میاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار