مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

شازند میزبان مرحله استانی جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی با رویکرد ایجاد نشاط مذهبی، معنوی و قرآنی برگزار می شود و هدف آن نشر فرهنگ قرآن کریم در جامعه خصوصا برای جوانان و نوجوانان خواهد بود.

کد مطلب: ۶۳۹۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و گلهای فاطمی در شهرستان دلیجان افزود: برگزاری این جشنواره بسیار ارزشمند است و اثرات ارزشمند اینگونه جشنواره ها به خانواده ها و جامعه بر می گردد.
وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش شناسایی و رشد استعدادهای دانش آموزان است ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه جشنواره ها و همایش ها بتوان فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه خصوصا در بین دانش آموزان نهادینه کرد.
دبیر جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی(س) استان مرکزی نیز گفت: این جشنواره متعلق به نهاد خاصی نیست و همه دستگاه‌های استان افتخار مشارکت در آن را دارند.
حجت‌الاسلام شفیعی افزود: امسال شازند میزبان مرحله استانی برگزاری جشنواره گلهای محمدی و فاطمی استان مرکزی است.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در این جشنواره رایگان است و هر شخصی می‌تواند در یک رشته اصلی حفظ یا قرائت شرکت کند اما ثبت‌نام در چند رشته هنری و مفاهیم بدون مانع است.

دبیر جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی(س) استان مرکزی بیان کرد: کلاس‌های این جشنواره باید تا نیمه مردادماه برگزار شود و اختتامیه مرحله شهرستانی نیز باید با شکوه، شاد و مطابق با موازین اسلامی برگزار و برای همه نفرات شرکت کننده لوح سپاس و هدیه عمومی در نظر گرفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار