مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:‏

4 یادمان شهدای گمنام دراستان اردبیل آماده افتتاح می‌باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از آماده افتتاح بودن 4‏ یادمان شهدای گمنام دراستان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی واحد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات یادمان شهدای گمنام شهرستان نیرکه درمحل فرمانداری تشکیل شده بود گفت:4 یادمان شهدای گمنام در استان اردبیل آماده افتتاح می‌باشد .

وی درادامه گفت: درحال حاضر در سطح استان اردبیل 17 یادمان شهدای گمنام درحال احداث می‌باشد و 4 یادمان شهدای گمنام به اتمام رسیده که آماده افتتاح می‌باشند .

واحد درادامه به یادمان‌های مورد افتتاح اشاره کردو گفت: یادمان های شهدای گمنام شهرستان نیر، حوزه علمیه اردبیل، قلعه برزند گرمی و اداره کل اطلاعات استان آماده افتتاح هستند .

وی درادامه به احداث باغ موزه استان هم اشاره کرد و گفت: باغ موزه استان اردبیل درحال احداث است که دراین باغ موزه مطالب درخصوص نقش مردم شهرستان نیر در دفاع مقدس به صورت کتاب نوشته و عرضه خواهد شد و همچنین مشابه همین برنامه در شهرستان‌های دیگر استان اجرایی خواهد شد .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان درادامه از احداث حسینیه در کنار یادمان شهدای گمنام شهرستان نیر هم خبر داد .

دراین جلسه مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با بیان این مطلب که ما هرچه داریم در سایه خون شهداست گفت: تلاش خواهیم کرد تا یادمان شهدا و حسینیه این محل در شان و مقام شهدای گمنام احداث شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار