مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

محور فعالیت های کمیته امداد مددکاری است

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی درکارگاه آموزشی که با موضوع مشاوره و راهنمایی مددجویان تحت حمایت، برای مددکاران کمیته امداد استان آذربایجان شرقی برگزار شد گفت:محور فعالیت های کمیته امداد مددکاری است.

کد مطلب: ۶۳۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی در جمع مددکاران این نهاد با بیان اینکه نیازمندان کمیته امداد را با نام مددکاران می شناسند، افزود: جایگاه مددکاران بالاتر از جایگاه پست سازمانی آنها می باشد و جنس کار مددکاری از جنس عشق، عاطفه و مهربانی است.

وی با بیان اینکه مددکاری اصلی ترین فعالیت کمیته امداد در خدمت به نیازمندان است، گفت: مددکاری استمرار حرکت انبیاء و یک تکلیف الهی است و نباید نسبت به فقرا و نیازمندان جامعه بی تفاوت باشیم.

کلامی با اعلام اینکه محور فعالیت های کمیته امداد مددکاری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد که مددکاری پیشانی فعالیت های این نهاد باشد و همه به مددکار بودن افتخار کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه فقرا عیال الله و وارثان آخرالزمان هستند،تصریح کرد: مددکاری اجر معنوی بالایی دارد.دست های مددکاران را باید بوسید چون آنها با کار خود دلهای شکسته ایتام و فقرا را شاد می کنند.

وی با بیان اینکه مددکاران پدران و مادران معنوی مددجویان هستند، تاکید کرد: مددکاران باید از وضعیت معیشتی و فرهنگی مددجویان شناخت کافی داشته باشند تا بر اساس نیازهای مددجویان خدمات لازم به آنها ارائه شود.

کلامی با اشاره به اینکه یک پای اعتماد مردم به کمیته امداد بخش مددکاری است، افزود: ماهیت فقر در جامعه کنونی عوض شده و به فقر فرهنگی تبدیل شده است و مددکاران باید خود را با شرایط جدید وقف بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار