3 مدال حاصل کار فرنگی کاران ایران در صربستان

تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های بین المللی صربستان به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت.

کد مطلب: ۶۳۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جام لوبومیر ایوانوویچ از روزهای 10 و 11 تیرماه در کشور صربستان برگزار می‌شود.

در پایان این مسابقات تیم ایران که با پنج کشتی گیر جوان به مصاف حریفان بزرگسالان خود رفته بود، به یک مدال طلا توسط کرامت عبدولی در وزن 66 کیلوگرم، یک نقره توسط محمد شربی نیازی در وزن 75 کیلوگرم و یک مدال برنز توسط امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم دست یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 66 کیلوگرم، کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مقابل کشتی گیری از کشور مولداوی به پیروزی رسید، وی در دور بعد نیز حریفی از رومانی را با نتیجه 10 بر 8 مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک کشتی گیر صربستانی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال نیز با نتیجه 4 بر یک از سد حریف مجارستانی گذشت و صاحب مدال طلا شد.

امین کاویانی نژاد دیگر کشتی گیر کشورمان در وزن 66 کیلوگرم، در دور اول مقابل کشتی گیر مجارستانی باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 75 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست کشتی گیری از کشور روسیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 نماینده مولداوی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. شربی نیازی در این دیدار مقابل حریف صربستانی مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 98 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل نماینده کشور آمریکا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده صاحب مدال برنز شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار