مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ عنوان کرد؛

کمبود فضای آموزشی و پرورشی در منطقه۱۷/تحصیل ۴۲هزار دانش آموز در منطقه

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷با اشاره به بافت فرسوده در این منطقه گفت: قریب به ۴۲هزار دانش آموز در این منطقه تحصیل می کنند.

کد مطلب: ۶۳۷۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا حاجی سلطانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷در آیین افتتاحیه برنامه اوقات فراغت و فعاليت پايگاه هاي تابستاني عنوان کرد: برنامه های اوقات فراغت فضایی است که دانش آموزان متناسب با سلایق، نیاز جسمی و فکری و توانایی فعالیتی را در نظر می گیرند و همین عامل موجب شده دانش آموزان رغبت بیشتری به شرکت در برنامه ها دارند و زمینه ای برای رشد و شکوفایی دانش آموزان می شود.
وی ادامه داد: بهترین فضایی آموزشی در دنیا محیطی است که تمامی نیازهای دانش آموزان تعبیه شده باشد و آزادانه در آن فعالیت کنند و این آزادی عمل باعث شکوفایی دانش آموزان است.
حاجی سلطانی با بیان اینکه باید بستر لازم برای این امر فراهم شود، گفت. علاوه بر این مساله باید برنامه ریزی مناسب برای برنامه ها انجام شود تا شاهد اثرات مثبت پرورشی برای دانش آموزان باشیم.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷اظهار کرد: این منطقه کوچکترین منطقه تهران بوده اما جز متراکم ترین منطقه محسوب شده و مشکل بافت فرسوده در آن وجود دارد.
حاجی سلطانی با بیان اینکه منطقه ای مهاجر پذیر داریم، افزود: منطقه ۱۷قریب به ۴۲هزار دانش آموز را در خود جای داده و به جهت فضای آموزشی و پرورشی با کمبود مواجه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار