مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ورزش برای متولیان تعلیم و تربیت یک اصل مهم است

جلسه هماهنگی اعزام کاروان بزرگ ورزش دانش آموزان دختر و پسر آذربایجان شرقی به مسابقات کشوری در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسئولین اعزامی به مسابقات کشوری ورزش دانش آموزی درباشگاه فرهنگیان تبریز، گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از طرح های موفق در حوزه های آموزش و پرورش بود که در دولت تدبیر و امید شکل گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه حوزه ورزشی به لحاظ گستردگی و تنوع فعالیت ها نیاز به برنامه ریزی منظم و منسجم دارد، افزود: حتم به یقین تیم های موفق عقبه ای منظم و برنامه ریزی شده دارند.

وی ادامه داد: اگر امروز آذربایجان حرفی برای گفتن در حوزه های مختلف دارد در سایه برنامه ریزی، هماهنگی و همدلی بوده است و این هرگز فراموش نمی شود.

پاشایی با بیان اینکه مجموعه ای موفق است که از وقت استفاده بهینه نماید، بر رعایت اخلاق در رقابت های ورزشی دانش آموزی تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه برای متولیان تعلیم و تربیت ورزش یک اصل مهم می باشد چرا که مقدمه این رسالت تن سالم است، تاکید کرد: در کنار برنامه ریزی، تلاش و توکل بر خدا بسیار مهم و تعیین کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار