معاون آبفا منطقه شش :

سیستم یکپارچه هوشمند سازی قرائت کنتور در شهرستان ری راه اندازی شد

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب فاضلاب منطقه شش گفت: سیستم یکپارچه هوشمند سازی قرائت کنتور با هدف دقت بیشتر در عملکرد کنتورها آب مشترکین از ابتدای تیرماه سال جاری در شهرستان ری راه اندازی شد.

کد مطلب: ۶۳۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، محسن رنجبر در سخنانی به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: سیستم یکپارچه قرائت کنتور همزمان با حضور مامور قرائت کنتور در محل به مدیریت منطقه نیز امکان دسترسی به اطلاعات لحظه ای را می دهد و همچنین در این سیستم اطلاعاتی مانند پلاک مشترک، محل قرار گیری کنتور و عکس از وضعیت کنتور در سیستم ثبت و نگهداری می شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 دارای 245 هزار مشترک آب و 180 هزار مشترک فاضلاب در 9 محدوده شامل چهار ناحیه شهری شهرری، نازی آّباد، خانی آباد و 17 شهریور و پنج بخش قیام دشت، خاورشهر، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد است افزود: بخش امور مشترکین آب فاضلاب منطقه 6 در بازه های زمانی 30 تا 40 روزه کنتورهای آب مشترکین را قرائت و براساس شاخص های مصرف آب و بهای آب با توجه به کاربری تجاری، مسکونی، آموزش و مساجد قبض صادر می کند.
رنجبر به اشاره به اینکه الگوی مصرف برای واحدهای مسکونی روزانه 600 لیتر و ماهانه 18 متر مکعب است افزود: مشترکینی که در مصرف خود در ماه های گرم سال الگوی مصرف را رعایت کنند قبض های نرمال خواهند داشت.
وی همچنین در خصوص قطع آب مشترکان پر مصرف در ماه های گرم سال نیز یادآور شد: مشترکینی که بیش از حد مجاز آب استفاده می کنند در مرحله اول با سه مرحله تذکر کتبی و در صورت اصلاح نکردن الگوی مصرف خود با قطع آب مواجه خواهند شد.
رنجبر در ادامه قیمت های فروش انشعاب آب و فاضلاب را حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: میزان فروش انشعاب آب به میزان مجوزهای ساخت شهرداری ها و فروش انشعاب فاضلاب به آماده سازی زیرساخت های شهری از سوی شرکت آب و فاضلاب بستگی دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود مهمترین و اصلی ترین هدف امور مشترکین آب فاضلاب منطقه 6 را تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق مصرف کنندگان برشمرد و اظهار داشت: بخش امور مشترکین آب فاضلاب منطقه 6 با نوسازی ساختمان های فرسوده در بخش های مختلف، به کارگیری نیروهای آموزش دیده در حوزهای روانشناسی و علوم اجتماعی برای برخورد بهتر با ارباب رجوع، استفاده از تسهیلاتی مانند تخفیف برای افراد نیازمند و استفاده از ماموران کاردان در بخش قرائت کنتور به دنبال ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
رنجبر اضافه کرد: امور مشترکین آب و فاضلاب منطقه 6 با استفاده از 10 نیرو در هر منطقه شهری و سه نیرو در بخش های غیرشهری و 60 مامور قرائت کنتور به 245 هزار مشترک خود خدمات ارائه می دهد.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار