وزیر کشور در بازديد ٢ ساعته خود از تفرجگاه عينالی تبریز عنوان کرد:

پویایی، تدبیر و برنامه ریزی در مدیریت شهرداری کلانشهر تبریز

وزیر کشور گفت: پروژه های انجام گرفته در این تفرجگاه نشان از پویایی، تدبیر و برنامه ریزی در مدیریت شهرداری کلانشهر تبریز دارد.

کد مطلب: ۶۳۷۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور همراه با استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از تفرجگاه عینالی با بینظیر خواندن کارهای انجام گرفته در تفرجگاه عینالی تبریز گفت: اجرای طرح عظیم جنگل کاری و تفرجگاهی در کوهستان شمال شهر تبریز حاکی از نگاه ویژه مدیران ارشد استان به توسعه گردشگری و پرکردن اوقات فراغت شهروندان تبریزی است و این حمایت ها قابل ستایش است.

وی با بی نظیر خواندن کارهای انجام گرفته در عینالی گفت: پروژه های انجام گرفته در این تفرجگاه نشان از پویایی، تدبیر و برنامه ریزی در مدیریت شهرداری کلانشهر تبریز دارد و اقدامات مدیریت عینالی مصداق عینی باقیات صالحات است چرا كه اثرات مطلوب آن تا سال‌ها ادامه دارد و برای نسلهای بعد یادگاری ارزشمند خواهد بود.

وزیر کشور اظهار کرد: در این تفرجگاه 5600 هکتاری کارهای زیربنایی و اصولی انجام شده است و توسعه فضای سبز و پروژه های عمرانی اجرا شده در آن نشان از آینده نگری و برنامه‌ریزی در مدیریت شهرداری کلانشهر تبریز دارد که بی شک اجرای این پروژه‌ها تأثیر بسزایی در جذب گردشگران و سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی خواهد داشت.

وی در ادامه بازدید خود از طرح های تفرجگاه عینالی تبریز با حضور در پارک پیوند از نزدیک شاهد استقبال شهروندان تبریزی قرار گرفت و با بی نظیر خواندن این پارک برای استفاده عروس دامادها، گفت: عملیات زیباسازی، فضاسازی فرهنگی از جمله ایجاد مسیری زیبا برای عبور اتومبیل عروس دامادها، محل کاشت نهال به نام عروس دامادها، نصب المان های متعدد به شکل قلب، نورپردازی ها این پارک را متفاوت از سایر پارک ها نموده است.

رحمانی فضلی افزود: پروژه های اجرا شده در این تفرجگاه چشمگیر است و عشق در دل مدیریت جهادی این سازمان و کارکنان سازمان توسعه و عمران عون بن علی موج می زند و مهمترین عامل معنوی در توسعه تفرجگاه و ایجاد زیبایی های در آن می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار