جلسه مدیران مدارس منطقه بردخون برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت : 100 درصد نیازهای ضروری و درخواستی مدارس منطقه خریداری شده است.

کد مطلب: ۶۳۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بردخون ، ظهیر محمودی افزود: برای اولین بار تیم کارشناسی با حضور در مدارس نیازهای مدارس را بررسی نمود که بر این اساس و با توجه به درخواست های مدارس تجهیزات و امکانات ضروری با اعتباری معادل یک میلیارد ریال تأمین شدتا همه مدارس به تجهیزات جدید مجهز شوند.

محمودی فرسودگی تعدادی از کلاس ها را یادآور شد و گفت: تعدادی از کلاس های درس در منطقه عمر طولانی دارند و ترس از فروریختن آنها باعث شد پیگیری های زیادی صورت گیرد که با همکاری متانول کاوه 5کلاس درس در حال احداث می باشد و تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه ساختمان اداری آموزش و پرورش بردخون شرایط مناسبی را برای کار و فعالیت کارکنان ندارد، اضافه کرد: وضعیت فیزیکی و فنی ساختمان فعلی رضایت بخش نیست و کارکنان اداری ایثارگرانه در این ساختمان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند که نیاز به حمایت و مشارکت متولیان امر و دلسوزان تعلیم و تربیت داریم.

وی از احداث دبستان 6کلاسه فرهنگ در سال96خبر داد و ادامه داد: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته و همراهی مسئولان شهرستان و استان ساخت دبستان6کلاسه فرهنگ امسال آغاز می شود تا بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی منطقه رفع گردد.

محمودی با اشاره به اینکه ساختمان مدرسه امیرکبیر پس از حدود7سال تا هنوز تکمیل نشده که انتظار می رود امسال به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم مدارس بدون نقص و کمبود اداره شوند و فضای نشاط و تحول در تعلیم و تربیت ایجاد شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: از بیان انتقاد سازنده استقبال می کنیم اما با تمام توان مدافع نظام آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیش از 580میلیون ریال در زمینه برپایی کلاس های کنکور هزینه شده، ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان برای راهیابی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تلاش کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار