صادرات 18 تن پنیر و خامه از آستارا به روسیه

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا گفت: 18تن پنیر و خامه از شهرستان آمل با مجوز اداره کل دامپزشکی استان مازندران و با نظارت شبکه دامپزشکی آستارا از گمرک این شهرستان به روسیه صادر شد.

کد مطلب: ۶۳۷۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،بهرام پورضرب روز جمعه بیان کرد: ارزش این محموله ها 34 هزار دلار بود و شبکه دامپزشکی آستارا بر محموله های صادراتی حوزه خود، نظارت کامل اعمال می کند.

** معرفی 55 متخلف اقتصادی در ماه رمضان به تعزیرات حکومتی آستارا
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: در ماه رمضان امسال در اجرای طرح ضیافت، بعد از احراز 55 مورد تخلف اقتصادی و تعیین 28 میلیون و 459 هزار ریال جریمه، 55 متخلف برای دادرسی به اداره تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شدند.
بیژن خالق وردی پور افزود: در ماه رمضان یک هزار و 465 بار از واحدهای صنفی به خصوص نانوایی های آستارا با هدف تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع با محور عدالت گستری و نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی بازرسی شد.
وی با اشاره به اینکه نانوایان، میوه فروشان و مرغ فروشان بیش از واحدهای صنفی دیگر تخلف کرده بودند، بیان کرد: بیشترین تخلف احراز شده درج نشدن قیمت، گرانفروشی، صادر نشدن صورتحساب و کم فروشی بود.
خالق وردی پور از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره ثابت 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار