هدف وهابیت و آل سعود خشکاندن ریشه اسلام است

امام جمعه شهرستان آستارا گفت: وهابیت و آل سعود از سوی استکبار جهانی حمایت می شوند و هدفی جز خشکاندن ریشه اسلام ندارند.

کد مطلب: ۶۳۷۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان با اشاره به سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه اطهار (ع) در 94 سال پیش توسط گروه ضاله وهابیت، افزود: آمریکا همواره به مسلمانان به عنوان یک خطر نگاه کرده و با تلاش گروه های گمراه، می خواهد تیشه بر ریشه اسلام بزند.
وی با اشاره به اینکه وهابیت و آل سعود خائن به اسلام هستند، اضافه کرد: امروز جنایت های مختلفی علیه ملت های مظلوم مسلمان در کشورهای سوریه، یمن، بحرین و عراق صورت می گیرد و در همه آنها شاهد کشتار مسلمانان هستیم.
وی اظهار کرد: مسلمانان باید در برابر توطئه های دشمنان آگاه باشند و امروز خوشبختانه ملت ایران اسلامی با همیاری جوانان غیرتمند سپاه و ارتش، در خط مقاومت به مقابله با استکبار برخاسته اند و این حرکت باید الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی باشد.
حافظ نیا با اشاره به فرا رسیدن روز صنعت و معدن، تصریح کرد: باید از ظرفیت صنایع و معادن در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده و بسترهای اشتغال جوانان را فراهم کرد.
وی با انتقاد از فعالیت نه چندان مطلوب شهرک صنعتی آستارا، افزود: اگر این شهرک با تمام ظرفیت فعال بود، امروز شاهد این همه جوان بیکار در آستارا نبودیم.
وی با تبریک روز شهرداری و دهیاری ها، اضافه کرد: دهیاران نباید روستائیان را بازیچه مسائل سیاسی کنند، بلکه دهیاران و شهرداران باید جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
حجت الاسلام حافظ نیا عملکرد شهرداری های آستارا و لوندویل را رضایت بخش خواند و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به مسائل مختلف شهری شد.
خطیب جمعه آستارا گفت: خوشبختانه زیر سایه همت و استقامت جوانان مسلمان، شاهد آزاد سازی موصل از دست دشمنان هستیم و همه باید به این نکته پی ببریم که چالش همراه با پایمردی ارزشمندتر از سازش در برابر استکبار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار