مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج:

مهارت های فنی و حرفه ایی به دانش آموزان درتابستان آموزش داده می شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در نشست شورای اداری کارکنان گفت: هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش آماده پذیرش دانش آموزان برای آموزش انواع مهارت ها در ایام تابستان هستند.

کد مطلب: ۶۳۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ناحیه دو سنندج، نشست شورای اداری کارکنان ناحیه دو سنندج با حضور مدیر، معاونین و همه کارکنان اداره آموزش و پرورش در سالن اجتماعات ناحیه دو سنندج برگزار شد.

در این نشست محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج از زحمات تمامی کارکنان ناحیه در موفقیت های کسب شده در زمینه های المپیاد نانو،کسب رتبه های کشوری مسابقات فنی و حرفه ایی، مجلات رشد، صندوق وام ضروری، مسابقات جابر بن حیان و اجرای برنامه های کلان استانی و شهرستانی تشکر کرد و این موفقیت ها را مرهون تلاش کلیه همکاران اداری و آموزشی عنوان کرد.

کنعانی گفت: همه باید به تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل پایبند باشیم، زیرا ارزیابی های ما بر اساس، آن انجام می شود و برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، رهبری و کنترل در راس فعالیتهای ما قرار گیرد .

وی دفع آفت های زبان را سبب بهبود روابط اداری دانست و در این رابطه خاطر نشان ساخت: زیاد حرف زدن، مجادله غیر احسن، افشای راز، وعده های کاذب ازجمله این افت ها ست که همواره در سخن گفتن وجود دارد و در طول تاریخ عرفا و ادبای بزرگ در این خصوص به انسان هشدار داده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تابستان پیش رو برنامه های متعددی داریم که مهمترین آن پروژه مهر است که پیام آن باز گشایی مطلوب و بی نقص مدارس، تحصیل اثر بخش دانش آموزان و رفع دغدغه اولیاء است.

کنعانی در مورد طرح هجرت 3 و پایگاههای فعالیت تابستانی در سطح ناحیه گفت: ما امسال 17 پایگاه فعال تابستانی داریم به خصوص با اضافه شدن شعار هر دانش آموز یک مهارت تمامی، هنرستان های سطح ناحیه آماده پذیرش دانش آموزان برای آموزش مهارتهای فنی و حرفه ایی در ایام تابستان می باشند و این حرکت می تواند هم در راستای عمل نمودن به شعار سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال باشد و هم به طرز شایسته ایی به مهارت آموزی دانش آموزان کمک کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دودر بخش پایانی سخنانش گفت: رعایت شرح وظایف محوله، آراستگی در محیط کار،نظم در جلسات،وحدت فرمان ،تکریم ارباب رجوع ،انضباط مالی و سلامت اداری جزو اولویت های ما در کار اداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار