با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان انجام شد؛

امضای تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به منظور ترویج ازدواج آسان جوانان، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ترویج فرهنگ ورزش بین مددجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۶۳۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه این تفاهم نامه از زمان امضا به مدت نامحدود منعقد شده است، افزود: شناسایی استعدادها در بین گروه های هدف، آموزش نخبگان،تعمیق فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان و بهره گیری از امکانات موجود با هدف غنی سازی اوقات فراغت مددجویان و بهره مندی از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در هشت ماده تنظیم شده است، تاکید کرد: همکاری در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و نمایشگاه مشترک در طول سال، پشتیبانی برای برگزاری کلاس های مشاوره و آموزش خانواده و تبلیغ و اطلاع رسانی مناسب از فعالیت های مورد توافق از جمله تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

کلامی تصریح کرد: همکاری در برگزاری کلاس های مشاوره و آموزش خانواده برای خانواده های تحت حمایت، معرفی مربیان توانمند برای جلسات آموزشی مورد نیاز کمیته امداد و در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از تعهدات اداره کل ورزش و جوانان استان در این تفاهم نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار