مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت:

سازماندهی هیئات مذهبی در جنوب تهران

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: این اداره توانسته دو هزار هیئت مذهبی در شهرستان ری را ساماندهی کند .

کد مطلب: ۶۳۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، اداره تبلیغات اسلامی شهرری یکی از ادارات بزرگ تهران است که بخش های زیادی در جنوب تهران اعم از کهریزک، حسن آباد، باقرشهر و شهرری را پوشش می دهد.

رضوانی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: موسسات قرآنی در جنوب پایتخت فعالیت های زیادی دارند و شهر ری با 40 موسسه قرآنی گام بلندی برای تربیت کودکان انجام داده واز این 40 موسسه 29 تای آن مجوز داشته و الباقی در حال صدور مجوز هستند.

وی افزود: هم اکنون این اداره توانسته 2 هزار هیئت مذهبی در شهرستان ری را ساماندهی کند و این یکی از مهمترین اقدامات سالهای اخیر بوده است و همچنین ساماندهی و صدور کارت برای 600 مداح اهل بیت در دستور کار قراردارد که برای 420 مداح این مهم محقق شده است.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه بودجه سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به وظایف مهمی که برعهده دارد کم است ،گفت: انتظار داریم مجلس شورای اسلامی نگاه تازه ای به سازمان تبلیغات داشته باشد وقطعا وقتی مهد های قرآن وظیفه مهم آموزش های قرانی به کودکان را با کمترین هزینه بر عهده دارند نیازمند دریافت یارانه و کمک هستند. این کمک یک سرمایه گذاری ملی است ،چراکه وقتی کودکی در مهدهای قرآن مورد تربیت علوم قرآنی قرار بگیرد شالوده شخصیت این کودک درست شکل می گیرد و با ورود به مدرسه کودکی وارد نظام آموزشی می شود که معرفت دینی را درک کرده و این برای نظام آموزشی یک امتیاز است.

/خبرنگار:کوثراحتشامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار