نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو :

هدف از ایجاد اتاق فکر کارآفرینی، توسعه اشتغال و کارآفرینی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراس اسلامی گفت: هدف از ایجاد اتاق فکر کارآفرینی، توسعه اشتغال و کارآفرینی است.

کد مطلب: ۶۳۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، شهاب الدین بی مقدار اولین جلسه اتاق فکر کارآفرینی استان اظهار داشت: در استان آذربایجان شرقی، جوانان فارغ التحصیل، نخبه و توانمند بی شماری داریم که دارای اختراعات زیادی هستند ولی به دلیل عدم آگاهی به قوانین و عدم توان مالی نتوانسته اند اختراعات خود را وارد بازار کنند.

وی تصریح کرد : ما در اتاق فکر کارآفرینی با شناسایی و کشف استعدادها می توانیم گام های ارزشمندی در راستای کارآفرینی و اشتغال جوانان توانمند استان برداریم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به برگزاری همایشهای کارآفرینی با موضوعاتit و ict اشاره کرد و افزود: هدف این است که تبریز را به عنوان مرکز آموزش IT و ICT در شمالغرب تبدیل نماییم.
بی مقدار به اخذ تسهیلات لازم برای ایجاد کارآفرینی و کارآفرینان نیز اشاره کرد و گفت : ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی و توسعه نوآوری کارآفرینان استان را همراهی نماییم .
وی ایجاد بانک اطلاعاتی و سایت اتاق فکر ویژه کارآفرینان را لازم و ضروری برشمرد و افزود : با شناسایی و کشف نیروهای کارآمد و متخصص، ایجاد بانک اطلاعاتی کارآفرینان و با حمایتهای حقوقی و قانونی در حوزه های مختلف کارآفرینی می توانیم کارآفرینان را در راستای تولید اشتغال و بازارکار هدایت نماییم.
وی به نقش آموزش فنی و حرفه ای استان که محل رجوع جوانان و کارآفرینان است ،آن را محلی مناسب برای آموزش و هدایت کارآفرینان عنوان کرد و تشکیل اتاق فکر را در این اداره کل، منشاء خیر و خدماتی بزرگ توصیف کرد و از همکاری ، درایت و مشارکت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان که باعث تسریع کار شده اند، تشکر نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار