فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با پانا:

توهین به رئیس جمهور، دو قطبی شدن جامعه را معنا می بخشد

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با محکوم دانستن اهانت به رئیس جمهور در بین افکار عمومی، علما، مراجع و نهادها، متذکر شد: از نظر اجتماعی این دو قطبی شدن جامعه را کاملا معنا می بخشد.

کد مطلب: ۶۳۶۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، در محکوم کردن توهین به رئیس جمهور، تصریح کرد: این حرکت سبب می شود تا جامعه مدنی و عقبه اجتماعی که در 29 اردبیهشت یه روحانی رای دادند؛ به ادامه راه مستحکم تر و مقاوم تر شوند.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با یادآوری سابقه این حرکت ها در سال ها و دوران گذشته، خاطر نشان کرد: این اتفاق در روز قدس که سمبل، نماد و یک حرکت کاملا دینی- مذهبی و اعتقادی است، تداعی کننده همسویی ناخواسته و غیر صمیمانه بین این جریان و صهیونیست ها و همچنان آنان که سفارت عربستان را آتش زدند و عربستان را به دامن اسرائیل پرت کردند، است.

ناصری با اشاره به محکومیت این اقدام نزد افکار عمومی، علما، مراجع و نهادها این اقدام را یک کار کاملا سخیف، ضدملی، میهنی، ضد دینی و غیر اخلاقی دانسته و گفت: اما از نظر اجتماعی این دو قطبی شدن جامعه را کاملا معنا بخشید.

این فعال اصلاح طلب؛ دوره اصلاحات را نقطه شکل گیری گروه های خودسر بیان و گوشزد کرد: کاملا پیش بینی می شد در روزگار نه چندان دوری این جریان به جایی برسد که نتوان جلویش را گرفت و امروز این جریان کاملا خودسر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار