تا ۴ تیر ماه فرصت دارید;

فعال شدن سامانه همگام برای هدایت تحصیلی دانش آموزان جامانده از آزمون

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی از فعال شدن سامانه همگام برای دانش آموزان جا مانده از آزمونهای مشاوره ای و تکمیل نمون برگها تا 4 تیرماه 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۵۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی؛ عاشور اکرمی با بیان اینکه مدیران مدارس در اسرع وقت تا 4 تیرماه کار گزارش گیری را انجام دهند، افزود: در این راستا چنانچه دانش آموزی به هرعنوان تایید نهایی نشده، نسبت به اخذ آزمون و تکمیل نمون برگها اقدام نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان تصریح کرد: هر یک ازادارات مشارکت های مردمی ومدارس غیردولتی، شاهد، استعدادهای درخشان، فنی وحرفه ای وکاردانش، آموزش متوسطه اول ودوم متولی حل مشکلات حوزه خود در بحث هدایت تحصیلی هستند.

دبیر کمیته هدایت تحصیلی با تاکید بر خودداری مدیران مدارس و کارشناسان نواحی ومناطق استان از ارجاع بی مورد مشکلات هدایت تحصیلی به اداره کل اظهار داشت: نواحی ومناطق با سازوکار مشخص شده بر روند اعتراضات و نواقص بحث هدایت تحصیلی رسیدگی کنند چرا که پاسخگوی مشکلات مراجعان مدیران ومشاوران مدارس و کمیته هدایت تحصیلی نواحی ومناطق است.

اکرمی از ایجاد پایگاه های جداگانه جهت پاسخگویی به شکایات اولیاء و دانش آموزان در امر هدایت تحصیلی در مدارس، ادارات نواحی ومناطق و حتی اداره کل آموزش وپرورش استان خبر داد و افزود: اداره کل آموزش وپرورش استان فقط به شکایات فنی در بحث هدایت تحصیلی که قابل حل در مدارس و ادارت نواحی ومناطق نیست رسیدگی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه همگام برای دانش آموزان جا مانده از آزمونهای مشاوره ای تا 4 تیر ماه فعال شده است افزود: در این راستا به شکایات بازماندگان از آزمون های مشاوره ای بعد از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دبیر کمیته هدایت تحصیلی استان در پایان خاطر نشان شد: صدور کارنامه هدایت تحصیلی بعد از 15 تیرماه صورت خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار