نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی درجمع دانش آموزان معتکف شهر تبریز:

وظیفه کنونی ما پیروی از منویات مقام معظم رهبری و شناخت توطئه دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی درجمع معتکفین رمضانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تبریز تاکید کرد: وظیفه کنونی ما پیروی از منویات مقام معظم رهبری و شناخت توطئه های دشمنان اسلام وایران که موجب یاس و نا امیدی دشمنان کوردل جمهوری اسلامی می باشد.

کد مطلب: ۶۳۵۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار با دانش آموزان معتکف شهر تبریز گفت: شما آینده سازان مملکت بوده و موفقیت کشور درعرصه های گوناگون علمی،ورزشی، تولیدی و موفقیت هسته ای و.. به دستان پرتوان شما محصلین در آینده نزدیک اتفاق می افتد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نماز اول وقت یکی از رموز اصلی رسیدن به اوج قله انسانیت است افزود: نماز تنها برای رفع تکلیف نبوده بلکه انجام یک فریضه الهی جهت اوج گرفتن روح بشر است.

وی با اشاره به اینکه دراسلام هیچ عملی به اندازه نماز تبلیغ وتوصیه نشده است تصریح کرد: نماز ستون دین بوده واگر باخضوع وخشوع خوانده شود انسان را از بسیاری منکرات نگه خواهد داشت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه روخوانی قرآن را روزانه انجام دهید، افزود: عمل به احکام قرآن در کنار روخوانی آن موجب روشنایی دل و رستگاری انسان می شود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه اظهار داشت: در تعالیم اسلام احترام به پدر ومادر، سلام دادن و جواب سلام در کنارانجام فریضه های دیگر مورد تاکید ائمه معصومین و بزرگان دین است.

وی با بیان اینکه تمام اعمال و گفتارتان بخاطر رضای خداوند باشد، افزود: تواضع در برابر عظمت به حد وحصر الهی باعث رستگاری انسان شده و کبر، فخر و غرور مایه تباهی وگمراهی وشقاوت بشریت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان تاکید کرد: وظیفه کنونی ما پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی، پاسداری از خون شهداء عظیم الشان کشور، شناخت توطئه های دشمنان اسلام وایران، اتحاد و حضور همیشگی در صحنه که موجب یاس و نا امیدی دشمنان کوردل جمهوری اسلامی می باشد.

شایان ذکر است که نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل و معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش آذربایجانشرقی، از چند نفر از دانش آموزان معتکف فعال در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با اهدای لوح سپاسی تجلیل بعمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار