مراسم تقدیر از جهادگر بسیجی در اسلامشهر

جمعی از چهره‌های سیاسی،فرهنگی،نظامی و فعالان اجتماعی اسلامشهر با حضور در منزل جهادگر بسیجی علی میرزایی از وی تقدیر کردند.

کد مطلب: ۶۳۵۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ،علی میرزایی چهره شناخته شده برای مردم اسلامشهر میباشد که سال‌ها در عرصه‌های گوناگون به خدمت‌رسانی به مردم شریف اسلامشهر مشغول بوده واین روزها در بستر بیماری است .

وی که درشورای سوم بر کرسی اول شهرداری اسلامشهر تکیه زد، مدیری بسیجی است که در کارنامه خود علاوه برداشتن مسئولیت‌هایی ، ازجمله معاونت سیاسی فرمانداری ری، بخشدار چهاردانگه و شهردار اسلامشهر، مدت‌ها به عنوان یک چهره‌ جهادی فعالیت داشته و 25 سال فعالیت در رده فرماندهی بسیج، 20 سال مسئولیت هیئت رزمندگان اسلام اسلامشهر، 4 سال ریاست مجمع بسیج اسلامشهر و 5 سال ریاست هیأت امنای آستان امامزاده عقیل علیه‌السلام مشغول به کار بوده است .

جمعی از فرماندهان سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان اسلامشهر از پس از انقلاب تا کنون با همراهی گروهی از نمایندگان فعالان فرهنگی،سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های جنوب غرب تهران به عیادت از علی میرزایی رفتند .

در این برنامه حجج‌الاسلام محمدی و نیکنام به نمایندگی از جامعه روحانیت،سرهنگ ملانوری و سرهنگ رجبی فرماندهان سابق سپاه اسلامشهر،سرهنگ امیرعبدالهیان فرمانده فعلی سپاه اسلامشهر، سرهنگ قوچی فرمانده بسیج ادارات ،حبیبی و میرطالبی فرماندهان سابق حوزه های بسیج، گورابی واحمدی فرماندهان سابق پایگاههای بسیج،پدرشهیدجاویدالاثرحاج محمودشفیعی و محمودی،صادق‌نیا و صفوی به نمایندگی از جهادگران گروه جهادی معبری به آسمان حضور داشتند .

شایان ذکر است ،در این دیدار صمیمی درحالی از سالها مجاهدت میرزایی در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی تقدیر شد و پس از اهدای تصویری از میرزایی در اردوهای جهادی توسط پدر شهید جهادگر مدافع‌حرم حاج محمود شفیعی،میرزایی نیز با تجدید خاطرات خود با آن شهید والامقام اشک‌هایش را بر روی گونه‌های خود دید .

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار