تجلیل رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر از جامعه ورزشی

رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر طی بیانیه ای از حضور پررنگ و پرشور مردم شریف و ولایت مدار اسلامشهر، علی الخصوص جامعه بزرگ ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس تقدیر نمود.

کد مطلب: ۶۳۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، قدیر آرمیان در این بیانیه اظهار داشت : حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: روز قدس سیلی محکمی بر صورت صهیونیست هاست و جامعه ورزشی شهرستان اسلامشهر برای اثبات اسکتبار ستیزی ودفاع ازحقوق بشربا اقتدار در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شدند و مشت بزرگی بر دهان یاوه گویان آمریکا و صهیونیست زدند .

وی درادامه گفت:روزقدس روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است وورزشکاران با اعلام انزجار ازجنایات رژیم کودک کش صهیونیستی با شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراعیل غاصب در صحنه حاضر شدند .

آرمیان خاطر نشان کرد:جامعه ورزش شهرستان اسلامشهر به مثابه قطره ای از اقیانوس عظیم ملت بزرگ ایران درحمایت از این حرکت عظیم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با فرمان تاریخی امام راحل عظیم الشان(ره) عهد و میثاقی مجدد بستند و با صدای بلند اعلام نمودند همچنان به ارمان های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وفادار خواهند ماند.

/خبرنگار: سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار