مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:

همه ی مشکلات مسلمانان زیر سایه توطئه های استکبار است

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: امروزه مشکلات فقط در اشغال شدن یک سرزمین خلاصه نمی شود بلکه عواملی مانند داعش و آل سعود و عوامل مختلفی که برای مسلمانان ایجاد مشکل می کنند همگی در زیر سایه توطئه های استکبار قرار دارند و شعار ها و ایستادگی ها برای مقابله با همه این معضلات است.

کد مطلب: ۶۳۵۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

حسین وجدان پرست در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی در حاشیه راهپیمایی روز قدس عنوان کرد:اصل حضور مردم، مقابله با استکبار جهانی است. البته این مسیله ریشه در سالهای قبل دارد وامام خمینی(ره) در آن زمان برای مقابله با استکبار دستوراتی صادر کرده و ایستادگی و مقاومت دربرابر استکبار جهانی را برای مردم گوشزد کردند.

وی ادامه داد: در وحله اول برای نجات کشورمظلوم فلسطین،جنوب لبنان و مستضعفین مسلمان دربرابر استکبار جهانی که صهیونیست بین الملل نیز نمادی از این استکبار به حساب می آید و از طریق به تنگنا گذاشتن مردم مظلوم، سرزمین آنها را اشغال می کند، برای حل این مشکل و مقابله با زورگویی و ستم استکبار گران مردم مسلمان در همه نقاط جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همصدا و متحد فریاد خشم خود را به گوش مخالفان و ستمگران می رسانند

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: اکنون از فتوای امام راحل در جهت مبارزه با استکبار سال ها می گذرد اما ما شاهد حضور پررنگ اقشار مسلمانان علاوه بر ایران درسایر کشورهای اسلامی نیز به جهت بزرگداشت آخرین جمعه ماه رمضان و پاسداری از آرمان ها هستیم.

وجدان پرست خاطرنشان کرد:راهپیمایی و بزرگداشت روز قدس، در مقابله با استکبار تنها یک حرکت نمادین نیست بلکه یک مقابله عینی می باشد و شعارهایی که در این روز سر داده می شود حاکی از مقابله عینی دربرابر استکبار جهانی می باشد.

وی در پایان ادامه داد: با اراده ی عظیم مسلمانان جهان و پیشوایی مقام معظم رهبری امید داریم که به رهایی ازدست استکبار،در سطح جهان و برای یکایک مسلمانان دست یابیم.اما گفتنی است امروزه مشکلات فقط در اشغال شدن یک سرزمین خلاصه نمی شود بلکه عواملی مانند داعش و آل سعود و عوامل مختلفی که برای مسلمانان ایجاد مشکل می کنند همگی در زیر سایه توطئه های استکبار قرار دارند و شعار ها و ایستادگی ها برای مقابله با همه این معضلات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار