رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر :

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در بوشهر رأس ساعت ۱۱ از خیابان امام(ره) روبه‌روی بانک صادرات آغاز و با حضور مومنان روزه‌دار در مصلی جمعه این شهر ختم می‌شود.

کد مطلب: ۶۳۵۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، نصرالله شفیعی با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) است اظهار داشت: نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مردم فلسطین، قدس شریف و مظلومان جهان ویژه بود که آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را برای حمایت از آنان به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

شفیعی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط استان بوشهر برگزار می‌شود افزود: مردم روزه‌دار استان بوشهر همگام با دیگر مسلمانان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور حماسی در راهپیمایی این روز خشم و نفرت خود را از رژیم ستم‌گر و کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی و دیگر زورگویان و جنایتکاران نشان می‌دهند.

وی گفت : راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای استان بوشهر قبل از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

شفیعی بیان داشت : مراسم راهپیمایی روز قدس در بوشهر رأس ساعت 11 از خیابان امام(ره) روبه‌روی بانک صادرات آغاز و با حضور مومنان روزه‌دار در مصلی جمعه این شهر ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت : سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بوشهر در مصلی جمعه این شهر منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار