معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

2 هزار نفر از معلمان درس آمادگی دفاعی در کلاس های ضمن خدمت شرکت کردند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال برای اولین بار در استان اصفهان، 2 هزار نفر از معلمان درس آمادگی دفاعی در کلاس های ضمن خدمت شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۳۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رحیم محمدی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به لیگ بین اللملی پایا اظهار کرد: خوشبختانه هم اکنون فعالیت هایی که منجر به پژوهش و رشد توانمندی های پژوهشی دانش آموزان می شود، توسعه پیدا کرده است.

وی افزود: بالغ بر 40 فعالیت در حوزه آموزش متوسطه انجام می شود از جمله این فعالیت ها می توان به صنعت هواپیماسازی هسا، بنیاد علمی نخبگان و ... اشاره کرد.

رحیم محمدی ادامه داد: لیگ بین المللی پایا می تواند انگیزه های مضاعفی برای مشارکت دانش آموزان ایجاد کند و به همین منظور امسال نیز به دنبال توسعه دامنه این لیگ به مدارس مختلف هستیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هدف اصلی ما، جامعیت پیدا کردن اینگونه فعالیت ها برای همه دانش آموزان به خصوص مناطق محروم است و الحمدالله به این سمت حرکت کرده ایم.

وی به اهمیت تدریس درس آمادگی دفاعی اشاره کرد و افزود: این درس می تواند توانمندی دانش آموزان را در زمینه های مختلف آمادگی دفاعی افزایش دهد که خوشبختانه کار مشترکی برای جامعه هدف در 6 ناحیه انجام شده است.

رحیم محمدی تاکید کرد: در اردوهای دانش آموزی چندین هدف وجود دارد از جمله افزایش مهارت های زندگی و اجتماعی دانش آموزان است که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت و رکن اصلی تعلیم و تربیت، معلم است، گفت: تلاش ما این است که معلمان به صورت 12 ساعته اقدام به تدریس این درس کنند و تقریبا این موضوع محقق شده است و تلاش داریم صلاحیت های عملی و حرفه ای معلمان درس آمادگی دفاعی افزایش پیدا کند.

وی در آخر افزود : امسال برای اولین بار در استان اصفهان، 2 هزار نفر از معلمان درس آمادگی دفاعی در کلاس های ضمن خدمت شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار