معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

برگزاری محافل قرآنی در دارالقرآن آیت الله غیوری

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری سه محفل قرآنی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر و همکاران فرهنگی در دارالقرآن آیت الله غیوری خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، رحمت اله قاسمی پور، معاون پرورشی گفت:در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، سه محفل انس با قرآن طی سه شب، ۲۸ تا ۳۰ خردادماه در دارالقرآن آیت‌الله غیوری شهرری و با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این محافل قرآنی ویژه دانش آموزان برتر قرآنی و همکاران فرهنگی بود و در طی برگزاری آن۱۵۰ دانش‌آموزان دختر و 200 دانش آموز پسر برتر قرآنی شرکت داشتند و همچنین در آخرین شب برگزاری این محفل نورانی ۲۰۰ نفر از همکاران فرهنگی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه درخصوص ضرورت عمل به قرآن و ریشه‌ای شدن اعتقادات و پاسخ به شبهات، تواشیح دانش‌آموزان، همخوانی و مدیحه‌سرایی و همچنین تقدیر از فعالان و نفرات برتر قرآنی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

شایان ذکر است کریمی، رئیس اداره قرآن اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نصیری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و دیگر مسئولین شهرری از این محافل قرآنی بازدید به عمل آوردند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار