نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه

جمهوری اسلامی ایران هرگز از مواضع اصلی انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت:دولت آمریکا فکر می‌کند تحریم‌های مرحله‌ای ملت ایران را در موضع تدافعی قرار داده است، اما جمهوری اسلامی ایران از مواضع اصلی انقلاب که رفتار عزت‎مندانه، هوشمندانه، مقتدرانه و مبارزه با ظلم و تعدی است، عقب‌نشینی نمی‌کند.

کد مطلب: ۶۳۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، علی‌محمد شاعری گفت: جمهوری اسلامی ایران تهدید را با تهدید و تجاوز را با حمله کوبنده پاسخ می‌دهد و تاکنون امکانات و تجهیزات دفاعی خود را به‎منظور بازدارندگی و ایجاد ثبات و امنیت داخلی و منطقه‎ای به‌کار گرفته است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت بالاترین مطالبه مردم از حاکمیت است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان در منطقه پُرآشوب خاورمیانه است و هرگز نمی‌گذاریم امنیت کشورمان را مهره‎های خودفروخته و گمراهی چون داعش به مخاطره بیندازند.

وی افزود: ایران کشور صلح‌طلب است و در جهت امنیت منطقه‌ای نیز همواره پیشگام بوده و تاکنون قصد تعدی به هیچ کشوری را نداشته است اما تهدید را با تهدید و تجاوز را با حمله کوبنده پاسخ می‌دهد و تاکنون امکانات و تجهیزات دفاعی خود را به‎منظور بازدارندگی و ایجاد ثبات و امنیت داخلی و منطقه‎ای به‌کار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تکفیری‌ها در 12 رمضان به حرم امام راحل و مرکز مردم‌سالاری یعنی مجلس هجوم آوردند به این خیال که امنیت مردم را سلب و خدشه‌دار کنند.

شاعری ادامه داد: حمله سپاه پاسخی دندان‌شکن به تکفیری‌ها و حامیان صهیونیستی، آمریکایی و سعودی آنها بود و این ائتلاف شوم اگر بخواهند پا را فراتر گذاشته و کشورمان را ناامن کنند با ضربه مهلکی از سوی سپاه پاسداران که نیروهای همیشه سرافراز هستند، روبه‎رو می‎شوند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه سپاه پاسداران قوی‌تر از اوایل انقلاب در مقابل هر تجاوزی مقتدرانه و هوشمندانه ایستاده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همان ایران دوران دفاع مقدس عزتمندانه، مؤمن و گوش به فرمان امام زمان خود است، می‌دانیم رژیم‌های عربستان و دیگر رژیم‌های منحط منطقه از صدام بدتر هستند، لذا همواره آماده دفاع هستیم و اگر تجاوزی ببینیم آن را در نطفه خفه و خواب را از چشمان همه آنهایی که خواب آشفتگی ایران را دیده‌اند، سلب می‎کنیم.

شاعری ادامه داد: دولت آمریکا با رفتارهای غیر متعارف و غیر دیپلماتیک قصد تحقیر ایران را داشت و فکر می‌کند تحریم‌های مرحله‌ای آنها ملت ایران را در موضع تدافعی قرار داده است اما جمهوری اسلامی ایران از مواضع اصلی انقلاب که رفتار عزت‎مندانه، هوشمندانه، مقتدرانه و مبارزه با ظلم و تعدی است، عقب‌نشینی نمی‌کند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران بیان کرد: سپاه نشان داد که زنده و تحت فرمان مقتدای زمان خود است و به اقتضای شرایط در جهان و در دفاع از خود به‎درستی ایفای نقش می‌کند.

وی ادامه داد: بر این باور هستیم که دیگر دفاع تنها به داخل مرزها محدود نمی‌شود و اگر هر تهدیدی از خارج شکل بگیرد، ایران نیز آنجا را ناامن خواهد کرد و البته به صلح و دوستی و احترام نیز پاسخ متقابلی خواهیم داد.

شاعری در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران اهل تنش‌زایی نیست اما اگر گروه و عده‎ای بخواهند به حرکات مذبوحانه خود ادامه دهند، اقدام ایران نیز سخت‌تر و مقتدرانه‎تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار