محمود افشاردوست در گفت و گو با پانا;

با یک شکست همه والیبال را زیر سوال می برند/ برخی دنبال غرض ورزی هستند

دبیرفدراسیون والیبال گفت:متاسفانه برخی به دنبال غرض ورزی هستند و با شکست در یک تورنمنت همه والیبال ایران را زیرسوال می برند.

کد مطلب: ۶۳۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

محمود افشاردوست در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره عملکرد ملی پوشان والیبال گفت: متاسفانه تیم ملی اصلا نتیجه خوبی در این رقابت ها به دست نیاورد و به نظرم همه پتانسیل تیم در این مسابقات استفاده نشد و باید این موضوع را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: لیگ جهانی امسال با سال های قبل متفاوت تر بود، تیم ملی امسال نتوانست نتیجه خوبی در این رقابت ها کسب کند اما این موضوع دلیل نمی شد ما با یک تورنمنت همه کیفیت فنی بازیکنان و مربیان خودمان را زیر سوال ببریم. متاسفانه برخی به دنبال غرض ورزی هستند و با شکست در یک تورنمنت همه والیبال ایران را زیرسوال می برند، همانطور که گفتم ما خودمان هم از نتیجه راضی نیستیم اما باید این مسایل موشکافی شود و نباید با هر شکست به بازیکنان و تیم ملی تاخت.

وی به عملکرد کولاکوویچ و عدم استفاده از بازیکنان جوان اشاره کرد و گفت: مربی خودش این گونه صلاح دیده که چه بازیکنی به زمین بیاید و چه کسی به عنوان ذخیره باشد، البته اگرچه ماهیت لیگ جهانی امسال جوانگرایی بود اما به هرحال این مربی است که چندین ماه با بازیکنان تمرین داشته و اوست که بهتر می داند چه کسانی به زمین بیایند چون شرایط روحی و روانی آنها را می داند.

افشاردوست تاکید کرد: اما مطمئن باشید کولاکوویچ در والیبال ایران تغییر ایجاد می کند، او کسی بود که وقتی به تیم ملی صربستان رفت در آن مقطع نه بازیکن این تیم که همگی ستاره بودند کنار گذاشت و جوانگرایی در تیم ملی صربستان به وجود آورد، بنابراین والیبال ایران و مربیگری کولاکوویچ تنها به همین تورنمنت خلاصه نمی شود او تازه به ایران آمده و هنوز بازیکنان را به خوبی نمی شناسد، البته که تیم ضعف هایی داشته و ما هیچ کدام منکر آن نمی شویم اما باید صبوری کرد و فقط کارمان تاختن به بازیکنان و کادرفنی نباشد.

وی در مورد اینکه دلایل شکست ایران را در این مسابقات چه می داند،خاطرنشان کرد: تیم از نظر فنی ضعیف بود، به نظرم باید کادرفنی به ایران بیاد و دلایل آنها را بشنویم و بعدا راجع به آن تصمیم بگیریم.

افشاردوست در پایان به موضوع بازیکن سالاری در تیم اشاره کرد و گفت: من نمی دانم آنهایی که حرف از بازیکن سالاری می زنند چه دلایلی برای این گفته خودشان دارند، اگر بازیکن در جریان بازی به داور به دلیل تصمیم اشتباهش اعتراض کند این معنی اش بازیکن سالاری است. تمام بازیکنانی که امروز زیر تیغ منتقدان هستند کسانی بودند که سال ها برای والیبال ایران افتخارافرینی کردند و حالا باید برای یک تورنمنت بی مهری ببینند، بهتر است دست از غرض ورزی برداریم و کار به فدراسیون والیبال واگذار شود تا دلایل فنی این شکست را به خوبی بررسی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار