یک کارشناس خاورمیانه در گفت و گو با پانا:

حمله سپاه ایران به مواضع تروریست ها، اقدامی به موقع بود

کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به جا به جایی و انتقال مرکز داعش به شهر دیرالزور سوریه، حمله سپاه را اقدامی به موقع بوده تعبیر کرد.

کد مطلب: ۶۳۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

صباح زنگنه، کارشناس مسائل جهان عرب وخاورمیانه، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، اقدامات تروریستی داعش را اقدامی مشارکتی از سوی تعدادی از کشور های منطقه و خارجی دانست و هشدار برای عدم تکرار اینگونه عملیات هارا ازسوی ایران ضروری عنوان کرد.

وی با تاکید بر عدم نقض قوانین از سوی ایران، ادامه داد: حمله موشکی ایران به تروریست های سوریه اقدامی است که قوانین بین المللی و داخلی آنرا مجاز دانسته است و به لحاظ استراتژیک نیز این اقدام زمانی انجام شد که داعش در حال توسعه محل استقرار جدید خود در منطقه دیرالزور بوده است.

سفیر پیشین کشورمان درسازمان همکاری های اسلامی، تصریح کرد: این حرکت ایران در حقیقت عاملی برای دفاع از خود و بازدارندگی دربرابر اقدامات احتمالی آینده از سوی دشمنان محسوب می شود.

به گزارش پانا، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در گفت و گویی پیرامون این مساله اعلام کرد: اقدام روز گذشته جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گروه‌ تروریستی، تکفیری و وهابی داعش با اطلاع دولت سوریه انجام شده و در پی این عملیات ضربات مهلکی به پیکره این گروه‌ها و مقر مرکزی آنها در دیرالزور وارد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار