استاندار اردبیل :

اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل برنامه جامع ارائه دهند

استاندار اردبیل در دیدار منتخبان مردم شهر اردبیل در پنجمین دوره شورای اسلامی گفت: اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل برنامه جامع و مدون برای مدیریت وتوسعه شهری ارائه دهند.

کد مطلب: ۶۳۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مجید خدابخش در این دیدار با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی جدید از تجربه مدیریت شهری بهره مند هستند گفت: اعضای شورای اسلامی دوره پنجم در 45 روز باقی مانده تا آغاز رسمی فعالیت شورای اسلامی دوره پنجم ، برنامه جامع و مدون برای توسعه و مدیریت شهری با تاکید بر جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی ارائه دهند .

وی بر بر وفاق ، همدلی و همکاری همه اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با یکدیگر تاکید کرد و گفت:اختلاف سلیقه و اختلاف نظر در هر گروه وتشکلی وجود دارد اما باید اختلاف ها در چهارچوب اتاق جلسات بماند و تعارض های احتمالی به مردم منتقل نشود .

خدابخش بیان کرد:بیشترین مساعدت مالی دولت به شهرداری اردبیل در سال ۹۳ در جریان سفر ریاست جمهوری به استان و در دولت تدبیر و امید به مبلغ ۳۳میلیارد تومان و در کل استان بیش از ۱۰۰میلیارد تومان پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل از نبود برخی امکانات و تجهیزات رنج می برد گفت: متاسفانه پروانه ساخت آپارتمان های 9 طبقه صادر می شود در حالیکه تجهیزات آتش نشانی شهرداری اردبیل تنها برای چند طبقه پاسخگوست .

اندار اردبیل از تخصیص اعتبار لازم جهت خرید خودروی پیشرفته آتش نشانی به شهرداری اردبیل در سال گذشته خبر داد و گفت:متاسفانه علیرغم اختصاص اعتبار تا کنون این دستگاه سنگین آتش نشانی خریداری نشده است .

خدابخش بر توجه شورای شهر وشهرداری به حاشیه های شهر تاکید کرد و همکاری همه دستگاه ها و ادارات دولتی را با شهرداری ها خواستار شد وگفت:در بسیاری از جوامع توسعه یافته ، اکثر دستگاه های اجرائی زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند و در شهر اردبیل نیز می تواند بسیاری از اقدامات دستگاه های خدمت رسان زیر نظر شهرداری انجام گیرد .

وی بار دیگر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق های اخذ رای قدردانی کرد و گفت:انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، سالم ، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شد .

استاندار اردبیل افزود:روند برگزاری انتخابات با شفافیت تمام و حفظ آرامش جامعه برگزار شد وبازشماری تعدادی از صندوق ها که تاثیر آنچنان در نتایج انتخابات نداشت در همین راستا بود .

در این جلسه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند .
توجه به نیروی انسانی متخصص و ماهر و شایسته سالاری در به کارگیری نیروهای شهرداری ، توجه به طبع فرهنگی مردم استان و مسائل فرهنگی شهر اردبیل ، همکاری صمیمانه با دولت ، نظارت دقیق بر ساخت و سازها و تاکید بر اخذ پروانه ساخت وساز توسط دستگاه های دولتی ودانشگاه ها ، پیگیری مجدانه برنامه های توسعه اقتصادی شهر اردبیل از جمله مواردی بود که توسط اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل بیان شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار