مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

برگزاری کنفرانس آموزش ریاضی کشور 24 بهمن در بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام خبر برگزاری پانزدهیمن کنفرانس آموزش ریاضی کشور در بوشهر گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس، آموزش مباحث تخصصی در زمینه علم ریاضیات می باشد.

کد مطلب: ۶۳۳۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، نشست ستاد برگزاری پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رییس اتحادیه انجمن علمی- آموزشی معلمان ریاضی ایران، رؤسای سازمان های مرتبط ، مسؤولین دانشگاه ها و صاحب نظران برگزار شد.
ناصر کرمی مدیرکل استان بوشهر با اشاره به آسیب هایی که در زمینه مسایل آموزشی در استان وجود دارد افزود: این کنفرانس می تواند منجر به کارآمدی و ارتقای بیشتر استانداردهای آموزشی شود.
کرمی اظهار امیدواری کرد که این استان بتواند میزبان مناسبی برای صاحب نظران و کارشناسان آموزشی در سطح ملی باشد.
محمد باقر منزوی رییس اتحادیه انجمن علمی، آموزشی ریاضی ایران نیز هدف از برگزاری این کنفرانس را ارائه جدیدترین مباحث آموزشی در علم ریاضیات و علوم مرتبط از جمله فناوری اطلاعات بیان کرد و افزود: کاربرد یافته های تحقیقی در برنامه درسی از دیگر اهداف این کنفرانس می باشد.
وی یادآور شد : این کنفرانس، هرسال با میزبانی یکی از استان های کشور برگزار می شود.
این مقام مسؤول با اشاره به اشتیاق و استقبال فرهنگیان سراسر کشور به این کنفرانس سالانه تصریح کرد: باید زمینه مشارکت حداکثری همکاران به ویژه فرهنگیان این استان فراهم شود.
رییس اتحادیه انجمن علمی، آموزشی معلمان ریاضی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: تمام مقالاتی که در کنفرانس های سالانه ملی تا کنون ارائه شده در سامانه الکترونیکی این دبیرخانه موجود می باشد.
منزوی اضافه کرد: نیاز سنجی و برنامه ریزی عملیاتی این کنفرانس از اهداف برگزاری این نشست می باشد.
پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور با مشارکت وزارت آموزش و پرورش ، انجمن ریاضی ایران ، انجمن آمار ، اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان ریاضی ایران و خانه ریاضیات سراسر کشور از 24 بهمن لغایت 27 بهمن سال جاری در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار