فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:

خدمت رسانی موسسات خیریه به مردم بیانگر روح لطیف و بلند آدمیست

فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با یک موسسه خیریه در روستای محمود آباد بخش خاوران این موسسات را منادیان انسانیت در جامعه توصیف کرد.

کد مطلب: ۶۳۳۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه این شهرستان در دیدار با اعضای هیئت مدیریه موسسه حمایتی محمود آباد، گفت: خدمات رسانی موسسات خیریه به مردم، بیانگر روح لطیف و بلند آدمی است که در دستگیری از همنوعان خویش از هیچ کوششی دریغ ندارد.

وی موسسات خیریه ای که در زمینه کودکان و به خصوص کودکان کار، فعالیت می کنند را دارای اهمیتی مضاعف دانست و تاکید کرد: کودکان معصوم بیش از هر قشر دیگر از ناملایمات و سختی هایی که در جامعه وجود دارد، آسیب می بینند و باید به حفاظت از آنها در قبال این خطرها، اهتمام ویژه داشت.

در ادامه جلسه، گردانندگان و همچنین خیر پشتیبان موسسه حمایتی محمود آباد، در فضایی صمیمی، مشکلات و موانع پیش روی فعالیت شان را با فرماندار شهرستان ری در میان گذاشتند.

مدیر این موسسه، زمینه کاری موسسه را کودکان و کودکان کار برشمرد و گفت: ما در این مجموعه بر آنیم تا کودکان زیر شش سالی که خانواده های بی بضاعت دارند و یا کودکانی که به کارگری گرفته می شوند را در زمینه مایحتاج اولیه، خدمات بهداشتی و به خصوص تغذیه پشتیبانی کنیم.

وی طولانی شدن روند صدور پروانه فعالیت این موسسه و همچنین عدم صدور مجوز ساخت ساختمان این مجموعه را دو مشکل عمده موسسه ذکر کرد. فرماندار ویژه شهرستان ری نیز پس از استماع سخنان دست اندر کاران این موسسه، قول داد مساعدت های قانونی لازم در جهت تسهیل کار موسسه انجام دهد.

/ خبرنگار: زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار