رئیس اداره فرهنگی وهنری آموزش وپرورش آذربایجان شرقی به پانا گفت:

نتایج نهایی مرحله استانی سی و پنجمین مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان

رئیس اداره فرهنگی وهنری آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی گفت :نتایج نهایی مرحله استانی سی وپنجمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزان استان از سوی اداره فرهنگی وهنری آموزش وپرورش آذربایجان شرقی اعلام شد.

کد مطلب: ۶۳۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

حسین کربلایی در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات در سی و پنجمین دوره مرحله ی استانی در دو قسمت هنری و فرهنگی با حضور دانش اموزان دختر و پسر برگزار شد که قسمت فرهنگی شامل رشته های ادبی، پژوهشی، شعر، کتابخوانی، داستان و همچنین فضای مجازی شامل رسانه، وبلاگ نویسی، بازی های الکترونیکی و فیلم کوتاه بود.

وی ادامه داد: در بین مناطق و نواحی برخوردار( ناحیه چهار، ناحیه سه، ناحیه پنج تبریز)، در مناطق نیمه برخوردار( ملکان، آذرشهر، بستان آباد) و در مناطق کم برخوردار( خسروشاه، تیکمه داش، کاغذکنان) به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات فرهنگی وهنری را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگی وهنری آموزش وپرورش استان تصریح کرد: مرحله مسابقات استانی از 4 اردیبهشت ماه تا 14 اردیبهشت در محل سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار گردید که دانش آموزان دختر از 4 تا 9 اردیبهشت و پسران از 10 تا 14 اردیبهشت ماه در همین محل به رقابت پرداختند.

کربلایی افزود:28 نفر از دانش آموزان در فیلم کوتاه ،19 نفر در هنر های آوایی و دو نفر در رشته نقاشی و سرود همگانی انتخاب شده اند و نفرات اول به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار